Bingo: Welke van deze voorzieningen bieden jullie aan?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Bingo: Welke van deze voorzieningen bieden jullie aan?

Hallo allemaal, 

 

Het opnemen van een up-to-date lijst van voorzieningen in je advertentie is een geweldige manier om ervoor te zorgen dat gasten weten wat ze kunnen verwachten als ze een verblijf in je huis boeken. Airbnb heeft onlangs meer dan 40 nieuwe voorzieningen toegevoegd die je nu kunt markeren in je advertentie, en wat is een betere manier om deze verbetering van dichtbij te bekijken dan met een rondje bingo?

 

We hebben een aantal van deze nieuwe functies hieronder opgesomd, samen met een paar van de meest populaire. Hoeveel van deze kun je afvinken in je lijst? Als iemand een volledige reeks heeft, of een volledig rooster, typ dan BINGO in de reacties!

 

BingoVoorzieningen2021NL.png

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

23 Antwoorden 23
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Wim-En-Lia0 @Sineke0 @Sina25 @Emiel1 @Bob297 @Mirjam0 @Mieke0 @Linda3242  hopelijk vinden jullie de tag niet erg. Ik heb dit gedaan zodat jullie kunnen deelnemen (als je wilt) 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mieke0
Level 8
Amsterdam, The Netherlands

Geen Bingo wel alle voorzieningen behalve fitness; ik typ dit nu voor de 3e keer omdat opladen niet lukt; dat zou een voorziening die ik op prijs zou stellen.

Blender gebruiken ze niet en dat geldt ook voor de afwasmachine bij een B&B/privekamer.

Wel vroegen ze me om een extra spiegel en leeslamp en die heb ik dus geïnstalleerd.

Handig de lijst om aan te vinden. Nu ajb betere software voor dit berichtenkanaal; het gaat perfect bij de gasten dus waarom niet onderling?

 

Mieke

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Mieke0, dankjewel voor je feedback! We hebben al een aantal berichten ontvangen over bijvoorbeeld problemen met de locatie e.d. Ik zal jouw feedback ook toevoegen aan de lijst 🙂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

@Mieke0, @Quincy :  ik kreeg ook een foutmelding toen ik mijn reply wilde. verzenden,  was wel ingelogd,  maar had gereageerd. via de link in de e-mail notificatie van @Quincy 's bericht . misschien zit daar de bug?

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Geen bingo, ik bied een gastenkamer aan zonder keuken. Wel koffiezet apparaat, heetwaterkoker en klein koelkastje , waarin ik altijd een (glazen) fles kraanwater heb staan. Geeft me bij de incheck de gelegenheid om de gasten te vertellen dat het kraanwater in Amsterdam van hoge kwaliteit is, dus niet nodig om water in plastic flessen te kopen. @Mieke0  ik had ook een heel stuk getypt, maar zag toen in de 'kleine, grijze  lettertjes, dat je  eerst moet inloggen om te reageren..

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dankjewel voor het delen @Mirjam0! Wat vinden gasten van het kleine koelkastje? Ik denk niet dat veel hosts dit in een kamer hebben namelijk? 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

 Het koelkastje wordt zeer gewaardeerd,  om bv een drankje koel te houden of wat etenswaren als yoghurt, kaas. of fruit.  

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

BINGO
Alles, behalve een open haard en een hangmat

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Netjes @Bob297! Op Curaçao heb je geen open haard nodig 😂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Quincyeen airco des te meer 🙂

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

Een nep open haard en geen blender oh ook geen traphekje , de rest wel !

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Sineke0 bijna bingo dan! 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Ik hou niet van Bingo...

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dat kan @Emiel1! Ik hou bijvoorbeeld ook niet van Catan 😃  (duurt te lang). 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf