Communitycentrum Hospitality Festival 2021 (Deelname mogelijk!)

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Communitycentrum Hospitality Festival 2021 (Deelname mogelijk!)

Quincy_0-1626795260711.jpeg

 

Hallo allemaal!

 

Vandaag breng ik goed nieuws: het Hospitality Festival is terug!🎉

 

In augustus 2019 hielden we onze eerste Hospitality Festival in het Communitycentrum. Vorig jaar konden we het om voor de hand liggende redenen niet houden. Dus van 23 tot en met 26 augustus is het weer zover: de terugkeer van ons Hospitality Festival in het Community Centrum! Overigens is dit ook de perfecte manier om je advertentie te promoten aangezien we een plekje in het Airbnb nieuwsbrief zullen krijgen (wordt gezien door miljoenen gebruikers)!

 

Het Communitycentrum Hospitality Festival is volledig online, vol met interessante en inspirerende onderwerpen. Je kunt de verhalen van ons eerste festival hier bekijken. Bekijk hier de video van het Festival. 

 

Maar we hebben je hulp nodig, dus nodigen we je uit om mee te doen.

 

Er zijn twee manieren📷:

1) Video over hosten: We willen graag dat je een video van 10 seconden van jezelf opneemt met je smartphone (of een ander apparaat). Alle video's moeten beginnen met "Door hosting heb ik geleerd...". De uiterste datum voor indiening is maandag 16 augustus 2021.

We zullen alle video's monteren om een video te maken van alle hosts samen, die we zullen delen om het festival af te sluiten, net zoals we in 2019 hebben gedaan en die je hier kunt bekijken.

 

Stap voor stap:

1) Begin met jezelf op te nemen en te zeggen: "Hosting heeft me geleerd...".
2) Neem indien mogelijk op in liggende modus (niet staand)
3) Ideale videoformaten: .mov of mp4
4) Stuur je geüploade video's naar airbnb-cc@airbnb.com

 

2) Maak een hospitality verhaal📖:

Als je een onderwerp wilt creëren om in de week op te nemen, reageer dan hieronder of neem direct contact met me op, zodat ik het je kan uitleggen of meer details kan geven. We vragen om maximaal 750 woorden, die we zullen vertalen in alle talen die we in het Communitycentrum ondersteunen, om ze tijdens het Festival te delen. En natuurlijk, foto's zijn een must!

 

We weten dat jullie allemaal veel creativiteit te delen hebben, dus we kunnen niet wachten om te zien wat we allemaal kunnen leren tijdens de Festivalweek!

 

️De deadline om je video of verhaal in te dienen is 16 augustus 2021

 

*Disclaimer 

Door je video in te zenden naar bovenstaande Airbnb e-mailadres, geef je Airbnb toestemming om je media, je naam, profielfoto en woonplaats en land van verblijf te gebruiken in marketingmateriaal om Airbnb te promoten.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

4 Antwoorden 4
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Wim-En-Lia0 @Bob297 @Mirjam0 @Mieke0 @Sina25 @Sineke0 @Klarieke0 @Emiel1 @Cor3 zijn jullie misschien geïnteresseerd? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Ben nog met vakantie!  (wel een leuk idee )

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

nee, dank je

Klarieke0
Level 7
Koekange, Netherlands

@Quincy Thanks, maar planningtechnisch lastig haalbaar. Succes en have fun! 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf