Compost maken?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Compost maken?

Compost maken.jpg

 

Hallo iedereen, 

 

Om de planeet te redden hebben veel Airbnb hosts speciale tips en trucs om duurzaam te hosten. Er zijn veel aspecten in hosting die kunnen worden veranderd naar een milieuvriendelijkere manier. Een van de dingen die veel verhuurders over het hoofd zien, zijn de consumpties die door gasten worden achtergelaten. Misschien vindt je wel koffiedik, filters, theezakjes, melk, bier, wijn en nog veel meer wanneer je een schoonmaak doet.

 

Het zou een goed idee kunnen zijn om deze spullen te composteren en ze te gebruiken voor het tuinieren. Je moet echter ook weten welke artikelen gecomposteerd kunnen worden en welke niet. Zo maken bijvoorbeeld slechts een handvol merken producten die biologisch afbreekbaar zijn. Het is ook belangrijk om een kijkje te nemen bij welk type drank kan worden gebruikt als compost, omdat zuivelproducten afbreekbaar zijn, maar ze hebben de neiging om ongedierte aan te trekken.

 

Maak jij compost? Maak je dit ook duidelijk in je advertentie?

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

7 Antwoorden 7
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Quincy 

 

Wij gebruiken daarvoor de groene container en verder splitsen we al ons afval zoveel als mogelijk is in de grijze en blauwe container, speciale zakken voor plastic en blikjes.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Wim-En-Lia0, het is mij heel erg opgevallen dat de huishoudens in Londen (waarschijnlijk de rest van het V.K.)  geen groene, blauwe, en oranje container hebben. Ze lopen hier nog wel een beetje achter met het recyclen wat natuurlijk wel erg jammer is. 

 

Wel kun je de gemeente vragen om een speciaal recycle vuilniszak, maar dit is alleen maar voor karton en papier. Er zijn ook geen grote vuilnisbakken om je troep in weg te gooien, wat dus betekent dat je het langs de weg moet leggen. Dit trekt vervolgens weer ongedierte en vossen aan en zorgt er ook voor dat vuilnis de straat op waait. 

 

Erg goed dat jullie toch bewust bezig zijn met het recyclen! 

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Wim-En-Lia0  voordat ik het vergeet, vragen jullie ook aan je gasten om te recyclen? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

We hebben het goed beschreven in de infomap en wij hebben de indruk dat de meeste gasten hier wel aan mee willen werken.

Ritsaert0
Level 2
Kockengen, Netherlands

Wij splitsen ook en we hebben ook een speciale bak voor compost en voor etensresten voor de kippen. Maar het is heel lastig om de gasten te laten splitsen. 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Ritsaert0, ik kan me inderdaad voorstellen dat het lastig is. Misschien kun je iets met plaatjes doen zoals dit? 

Image result for recycling signs to print

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Ritsaert0
Level 2
Kockengen, Netherlands

Ja die zijn heel mooi!  Maar ik mis de compost en de kippen.  Gasten willen trouwens wel splitsen maar doen dat vanuit hun eigen gewoontes. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf