De klasse van AirB&B

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

De klasse van AirB&B

Na het overlijden van mijn echtgenoot, Ronald ben ik enorm gesupport door de organisatie om alle problemen rond het overnemen van zijn taak als host te regelen.  

Er was nog 1 dingetje: mijn enige barricade in de positieve  beoordeling was het feit dat ik een verzoek om te huren, in de periode dat hij was overleden, niet gezien had.

En dat blokkeert de weg naar superhost, mijn doel, al was het alleen maar om hem te eren.

De organisatie heeft dat gehoord en mij uit coulance, eenmalig,  die negatieve beoordeling kwijtgescholden.

Ik vind dat getuigen van grote klasse en ben  de beslissers daar heel, heel erg dankbaar voor.

En dat wil ik gezegd hebben.

Ben onvoorwaardelijk loyaal aan de club en geniet van gasten, die moe een bleek aankomen en uitgerust en positief weer vertrekken.

Maakt deze wereld wat mooier, niet?

 

11 Antwoorden 11
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Ronald114 (Alice), dankjewel voor het delen van je bericht. Ik ga proberen om dit met het team delen (specifiek met de mensen die jou geholpen hebben).

 

Het is erg fijn om te horen dat je zoveel hulp hebt gekregen met het regelen van alles!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Yesss please, from the bottom of my hart!!!

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Yess please. From the bottom of my hart.

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Superhost!!!!!! Yesss

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Ronald114 Alice, wat ontzettend fijn dat dit zo goed door airbnb opgepakt is en inderdaad , dit soort dingen maken het leven zeker weer een beetje mooier. 

Fijn dat je het hier vermeld 😊👍🏻🏡

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Weet je,  de intentie waarmee airb&b zowel de huurders als de verhuurders ondersteunt kost geld. Dat is een verdienmodel waar  we allemaal voordeel bij hebben . En dat vergeten sommigen en maakt dat zowel huurders als verhuurders in de verleiding komen om buiten Airb om zaken te doen.  Wat ze niet beseffen is dat het allemaal zo goed geregeld is en dat er altijd ruimte is voor communicatie en gehoord worden. En dat wilde ik benadrukken.  Emphatie is een mooi ding. 

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Ik heb nog een vraag: ik wil mijn cleaning service ingang geven op de informatie verhuur via "alleen lezen". Dus geen invloed op alle gegevens en info. Bestaat dat?

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

@Ronald114 

Allereerst geconcoleerd met het verlies van je man , wat een zware tijd zal je hebben. Dat AirBnB je dan op deze manier helpt is zeer te prijzen en het lijkt me vanzelfsprekend dat die ene boeking tja dat daar je hoofd niet naar stond. Sterkte met alles en over je bovenstaande vraag betreffende "alleen lezen" ik heb werkelijk geen idee .

Groetjes , Sineke

 

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

 Ze hebben meegedacht. met als gevolg, superhost!!!!! Yesss. 

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Ah dat is super mooi @Ronald114 gefeliciteerd!

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Dankudanku, ik vind dit zoooo leuk. Erkenning en trots. Mensen komen moe en wit binnen en gaan blij en uitgerust weer weg. En , eerlijk, de inkomsten zijn erg prettig, ik heb een team werkend, ter ondersteuning, tuinman, schoonmaakdame, onderhoudsman, TOP toch?  Lokale middenstand profiteert en de gast is blij.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf