Een warm welkom aan alle Superhosts!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Een warm welkom aan alle Superhosts!

Superhost_Blog.gif

 

Hallo,

Gefeliciteerd met het behalen van de Superhost status! Uw reactievermogen en betrouwbaarheid hebben het vertrouwen van uw gasten verdiend en ze blijven maar praten over uw uitstekende gastvrijheid.

Als u nieuw bent in het Communitycentrum, dan is dit een plek om in contact te komen met hosts over de hele wereld om meer inzicht te krijgen, verhalen te delen en elkaar te ondersteunen.

Stel uzelf hieronder voor aan andere Superhosts en voel u vrij om een beetje over uw huis, uw regio of uw favoriete hostingtip te delen. Wie weet? Misschien maak je zelfs nieuwe vrienden.

We zijn zo blij u te mogen verwelkomen als een van onze meest gewaardeerde hosts op Airbnb.

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

104 Antwoorden 104
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Quincy,

 

Wij zijn alweer geruime tijd Superhost (Gewoon je best doen voor je gasten en zorgen dat alles op orde is). Ook ben ik niet nieuw in Community.

 

Misschien even tijd voor wat statistisch informatie (Airdna heeft in 2017 hier een onderzoekje naar gedaan).

Krap 20% van alle hosts op Airbnb, weet de Superhost status te behalen, dan wel te behouden.

Da’s misschien niet veel, maar zeker ook niet weinig, gezien het onderstaande.

 

80% van alle hosts (van wat er overblijft) kunnen niet voldoen aan de minimumeis van: of 10 verblijven, dan wel 3 verblijven met een duur van tenminste 100 nachten (een lastige situatie voor met name onze Amsterdamse medeverhuurders bijvoorbeeld).

 

Van wat daarna weer overblijft, kan ongeveer een krappe 65% niet voldoen aan de eis om gemiddeld een algemene beoordeling van 4,8 of hoger te behalen. De laatste 35%, hebben reserveringen geannuleerd of reageren doorgaans te laat.

 

Voor wat betreft het laatste, in het geval van informatie-aanvragen. Een enkel simpel berichtje terug, binnen 24 uur (zonder vooraf goed te keuren, dan wel te weigeren) is voldoende om je responsgraad op peil te houden. Als je eenmaal gereageerd hebt, dan kun je die klok verder negeren.

Reserveringsaanvragen dienen ook binnen 24 uur geaccepteerd dan wel geweigerd te worden.

 

Als je jezelf niet comfortabel voelt met een gast. Dan kun je altijd trachten de gast zelf te laten annuleren. Die hebben doorgaans 48 uur de tijd, om gratis te annuleren.

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Cor3 @Quincy 

 

Ja wij reageren ook altijd zo snel mogelijk, ik kan me voorstellen dat je dat als gast  fijn vindt.

Lucienne31
Level 1
Dordrecht, The Netherlands

Vandaag superhost geworden. Grappig dat dat zo gaat. Gasten verwennen, kamers op orde en snel reageren. Het wordt gewaardeerd!

Monica1561
Level 1
Bocholtz, NL

In september begonnen,en geweldig om nu de status superhost te krijgen,hard werken wordt beloond!

 

 

 

 

Edwin246
Level 2
North Holland, Netherlands

Het aller belangrijkste: communiceer tijdig en duidelijk zorg dat je accommodatie schoon is!!!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dit is inderdaad erg belangrijk @Edwin246

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Marieke35
Level 1
Utrecht, NL

Leuk StrandhuisGijs superhost!! Komt vast door al die lieve supergasten die we mogen verwelkomen!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Gefeliciteerd @Marieke35! Is dit de eerste keer dat je Superhost bent geworden? 🙂 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

It is! Super happy!!!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Geweldig! Geniet ervan 🙂 @Marieke35 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Cristina1944
Level 2
Zoetermeer, Netherlands

Nice to be Superhost againg!! We treat the guest as if he were one of the family thanks to them i receive this 🙂

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Geweldig @Cristina1944! Keep it that way 🙂 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Ik voel me vereerd en gezegend dat ik als superhost gewaardeerd mag worden dit motiveerd me om verder te gaan en mijn gastrn op een leuke en gezellige manier te mogen ontvangen. De meeste van mijn gasten zijn spontane, enthousiaste en lieve mensen. Met sommige gasten heb ik een vrienden relatie opgebouwd. Blijven jullie komen om te genieten van zonnig Suriname

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Gefeliciteerd met het behalen van de Superhost status @Lilian795!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf