Een warm welkom aan alle Superhosts!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Een warm welkom aan alle Superhosts!

Superhost_Blog.gif

 

Hallo,

Gefeliciteerd met het behalen van de Superhost status! Uw reactievermogen en betrouwbaarheid hebben het vertrouwen van uw gasten verdiend en ze blijven maar praten over uw uitstekende gastvrijheid.

Als u nieuw bent in het Communitycentrum, dan is dit een plek om in contact te komen met hosts over de hele wereld om meer inzicht te krijgen, verhalen te delen en elkaar te ondersteunen.

Stel uzelf hieronder voor aan andere Superhosts en voel u vrij om een beetje over uw huis, uw regio of uw favoriete hostingtip te delen. Wie weet? Misschien maak je zelfs nieuwe vrienden.

We zijn zo blij u te mogen verwelkomen als een van onze meest gewaardeerde hosts op Airbnb.

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

104 Antwoorden 104
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Gefeliciteerd @Wim-En-Lia0🎉

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Annelies67
Level 2
Gelderland, Netherlands

Ik ben blij verrast dat ik na 6 weken verhuur, de titel Superhost al mag ontvangen. Wat een voldoening geeft dat. Enorm.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Fijn om te horen @Annelies67🎉

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Noel631
Level 1
Maastricht, The Netherlands

Vandaag tot mijn verrassing Superhost-status verkregen. Was nooit mijn intentie omdat je het wat mij betreft nooit perfect kunt doen en ik bang was dat je met de Superhost status die verwachting nog meer gaat krijgen. Ik ben geen hotel en ben huiverig dat mensen die maatstaven wel gaan hanteren. Ben volgens mij wél een typische Airbnb’s: iemand die de share-community een warm hart toedraagt door zijn huis regelmatig voor verhuur beschikbaar te stellen. Verder vind ik directe en open communicatie erg belangrijk, hetgeen kennelijk erg gewaardeerd wordt. Ik heb de afgelopen tijd (a.g.v. Corona) wel erg het persoonlijke contact gemist en hoop dat gauw weer mensen een warme incheck zullen waarderen....

Groetjes,

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Alsnog gefeliciteerd @Noel631🎉 Hopelijk kun je weer snel aan de slag en gasten ontvangen 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Etha459
Level 2
Noordwijk, Netherlands

Geweldig om de status "superhost" te hebben gekregen.

Met veel plezier bieden wij onze accomodatie "sfeervolle nieuwe boslodge" aan.

Wij streven ernaar om onze gasten een fantastisch verblijf te bieden.

 

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dit is geweldig nieuws @Etha459! Gefeliciteerd met het behalen van de Superhost status 🎉

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Jolanda36
Level 3
Groningen, Netherlands

Hallo, @Quincy 

Vandaag gehoord dat we Superhost zijn geworden.Fantastisch!!

Bedankt dat jullie zo duidelijk zijn met wat je kan doen om je gasten een fijne tijd te bezorgen!

We zijn begonnen in de COVID-19 tijdperk maar gelijk met een schoonmaak protocol van alles desinfecteren. Wat wordt dat gewaardeerd door de gasten en het is een kleine moeite zodat we hopelijk allemaal gezond blijven!

Het is heerlijk om je gasten te verwennen en er voor te zorgen dat ze een fijne dagen hebben in je stad.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Van harte gefeliciteerd met het behalen van de Superhost status @Jolanda36🎉

 

Fijn om te horen dat je gasten het naar hun zin hebben! 

 

Suc6! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Quincy @Jolanda36 @Etha459 @Friederike49 @Noel631 

 

Allemaal van harte gefeliciteerd! Ook wij hebben weer bericht gehad dat weer de status van Super Host hebben gekregen, super fijn!

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ook wederom fijn om dit weer te horen @Wim-En-Lia0! 🎉

 

Hoe vaak achter elkaar zijn jullie nu Superhost? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hai @Quincy 

 

We zijn eind december 2017 begonnen en waren meteen na de eerste 3 maanden Super Host en dat zijn we tot nu toe gebleven 🙂

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Jullie zijn echt goed bezig zeg @Wim-En-Lia0😃

🥂

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Lisette51
Level 3
Koksijde, Belgium

Al enkele jaren trotse superhost. Zo fijn deze erkenning. Een mooi en schoon verblijf aanbieden is toch niet moeilijk? En een fijne welkom door middel van een persoonlijk kaartje en een taartje of apero in de koelkast klaar te zetten kost geen moeite. Steeds bereikbaar zijn en tips geven afhankelijk van het weer, zo geapprecieerd. En dan te bedenken dat ik dit allemaal zo graag doe !!! Groetjes uit Oostduinkerke, Lisette van WOWie & Germain 

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Goed bezig @Lisette51! Gefeliciteerd!🎉

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf