[FESTIVAL] 5 Eenvoudige tips die je nooit mag vergeten als je Host

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[FESTIVAL] 5 Eenvoudige tips die je nooit mag vergeten als je Host

Quincy_0-1662107814074.jpeg

Screenshot 2022-09-02 at 10.37.27.png

Dit thema maakt deel uit van het Communitycentrum Hospitality Festival. Het  originele topic werd gepubliceerd op de Engelstalige Communitycentrum door @Shwetank0 en is door ons vertaald.

----------------------------------------------------------------------------------

Hallo lieve mensen!

Mijn naam is Shwetank. Ik kom uit India en werk al sinds 1997 in de horecabranche, toen internet in India nog een mysterie was. Als reisgids en -operator geef ik rondleidingen in India en Zuidoost-Azië, en daarnaast run ik mijn Airbnb-onderneming en mijn eigen managementbedrijf voor vastgoed. Ik vind het leuk om mensen te helpen die hun onderneming willen laten groeien en praat dan ook graag met anderen om gedachten en ideeën uit te wisselen. Dit zijn mijn vijf belangrijkste tips uit mijn 25-jarige ervaring als host:

1. Ga nooit met je gast in discussie.

1. Houd altijd een glimlach op je gezicht.

1. Blijf beleefd als je op recensies van gasten reageert.

1. Richt je op mensen in plaats van alleen geld.

1. Blijf in contact met waardevolle eerdere gasten.

Ik sta altijd voor je klaar als je hulp nodig hebt om een geweldige host te worden.

Shwetank

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.