[FESTIVAL] Een alchemist die een unieke caravanervaring biedt

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[FESTIVAL] Een alchemist die een unieke caravanervaring biedt

Quincy_0-1629801466613.jpeg

 

Screenshot 2021-08-24 at 09.14.54.png

 

Dit thema maakt deel uit van het Communitycentrum Hospitality Festival. Het originele topic werd gepubliceerd op de Franstalige Communitycentrum door @Michel5666, en is door ons vertaald.

 

Als host heb ik heel eenvoudig geleerd hoe ik van anderen moet leren.

 

Ik hou van de originaliteit, en ons ongewone concept van lodges als aanhangwagens komt heel goed overeen met het beeld dat ik aan mijn gasten wilde overbrengen. 

 

De twee aanhangwagens evenals de Noordse sauna, het zwembad en het toilet zijn exclusief privé voor elke reservering "wat het een charmante tussenstop maakt".

 

Onze gasten zijn verrast en blij om alleen te zijn in deze ruimte.

 

Quincy_1-1629801554115.jpeg

 

Je moet wat tijd doorbrengen met de gasten, want er is veel te zien. Ze zijn niet gewend aan deze omgeving, dus leggen we meer uit dan met een appartement of een klassiek huis.

 

Voor het beddengoed hebben we gekozen voor deze configuratie "zie foto" omdat we aan beide kanten moeten komen, anders is het te moeilijk om het bed opnieuw op te maken.

 

Quincy_2-1629801553937.jpeg

 

Aanhangwagens zorgen ook voor een gevoel van vrijheid; wie heeft er niet van gedroomd om als kind in een aanhangwagen te wonen? We bewaren allemaal, min of meer begraven in ons geheugen, herinneringen in ons die ons voor het grootste deel grote kinderen maken.

Waarom de Alchemist's lodge? Ik ben al meer dan 40 jaar horlogemaker en juwelier en ik werk met twee metalen: ZILVER en GOUD. 

 

Onze gasten hebben (gratis) recht op een bezoek aan de werkplaats met een ongewone demonstratie van verloren-was gietijzer en natuurlijk is iedereen blij met deze service.

 

Hier zijn enkele foto's van de werkplaats van de Alchemist 😉

 

Quincy_3-1629801553977.jpeg

 

Quincy_4-1629801553945.jpeg

 

Quincy_5-1629801554111.jpeg

 

Quincy_6-1629801554131.jpeg

 

Quincy_7-1629801554193.jpeg

 

 

Ik hoop in alle bescheidenheid dat onze gasten tijdens hun verblijf een bepaalde alchemie in hun hoofd en ziel zullen voelen.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf