[FESTIVAL] Gastvrijheid in afgelegen en landelijke gebieden

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[FESTIVAL] Gastvrijheid in afgelegen en landelijke gebieden

Quincy_0-1662029907203.jpeg

Quincy_1-1662029930959.png

Dit thema maakt deel uit van het Communitycentrum Hospitality Festival. Het originele  topic werd gepubliceerd op de Engelstalige Communitycentrum door @Jennifer3488, en is door ons vertaald.

----------------------------------------------------------------------------------

Ik ben opgegroeid op een landelijke maar vrij toegankelijke plek in het hart van het Ozarkgebergte, langs de oevers van de Buffalo National River. Mijn hart ligt in de wilde plekken en kabbelende beekjes van deze plek die ik thuis noem, maar het is moeilijk om hier de kost te verdienen. Als je zo oud bent als ik, herinner je je nog wel de Dogpatch-community uit de stripboeken van Li'l Abner. Het Dogpatch-pretpark was een half uur hier vandaan. 

Deze plek heeft altijd toeristen getrokken, en het inkomen uit toerisme is altijd van groot belang geweest voor onze community. Mijn familie en ik hebben huisjes verhuurd, een klein motel gerund en zijn huisbazen geweest om rond te komen. We nodigen bezoekers van harte uit om samen met ons te genieten van de rivieren, bergen en bossen in deze prachtige omgeving. Tientallen gezinnen in onze arme, landelijke gemeenschap hebben dankzij het Airbnb-platform extra inkomsten kunnen genereren. Of ze nu leraar, boer of verpleegkundige zijn. 

Onze lokale verhuurmarkt is veranderd van een hillbilly-bedoening naar werkelijk de best uitgeruste en gastvrije ruimtes die ik ooit heb gezien. Veel van die positieve verandering is echt toe te schrijven aan de standaarden waaraan Airbnb zowel de hosts als gasten houdt. Searcy County zal nooit meer hetzelfde zijn, en daar ben ik heel erg blij mee.

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf