[FESTIVAL] Verhuren in het Amazone-gebied en wonen in Duitsland

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[FESTIVAL] Verhuren in het Amazone-gebied en wonen in Duitsland

Quincy_0-1629991740285.png

 

Rolf.pngDit thema maakt deel uit van het Communitycentrum Hospitality Festival. Het originele topic werd gepubliceerd op de Braziliaanse Communitycentrum door @Rolf121, en is door ons vertaald.

 

Mijn vrouw is Braziliaanse. We hebben elkaar ontmoet in Rio de Janeiro in 1992, maar dat is een verhaal voor een andere keer.

 

Op 10 juni 2021 waren we voor een gesprek bij Globo, het grootste televisiebedrijf en -netwerk van Brazilië. En bij toeval ontmoetten we daar mensen uit Novo Airão, in het Amazone-gebied, toevalligerwijs ook de plek waar we land te koop hadden gevonden.

 

Ik heb onze vriend - die nu mijn zakenpartner is - om hulp gevraagd en ik heb dit land kunnen kopen, evenals de woning die ik momenteel op Airbnb verhuur. Met zijn hulp heb ik alles verbouwd. Het duurt wat langer vanwege de vele kleine details die we nog moeten afronden.

 

Quincy_1-1629991807337.png

 

Ik heb mijn advertentie op Airbnb geplaatst en het beheer doe ik hier vanuit Duitsland, terwijl mijn partner ter plaatse zorgt voor de behoeften van de gasten, zoals de schoonmaak en ontvangst. 

 

Naast deze woning hebben we een perceel grond, waar ik de planning en bouw van een pousada met chalets aan het voorbereiden ben, die ik zo snel mogelijk wil bouwen om van mijn pensioen te kunnen genieten. 

 

Alles is gelegen aan een waterstroom met bijna directe toegang tot de Rio Negro tegenover het Nationaal Park Anavilhanas. Na dit pandemieproject hoop ik dat het toerisme weer zal toenemen, zoals mijn vriend Wolfgang, die een kleine pousada aan de Rio Apuaú heeft, ook al zei.

 

Quincy_2-1629991837092.png

Quincy_3-1629991902838.png

 

Helaas duurt het even, maar misschien is het wel de kans om zo de puntjes op de i te zetten voor dit nieuwe begin.

 

Ik hoop dat ik je niet te veel heb verveeld met mijn verhaal! Maar mocht je meer over mijn verhalen willen horen, dan kan ik je nog veel vertellen.

 

Met gastvrije groet,

Rodolfo

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf