Geef jij advies op het gebied van reisinformatie?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Geef jij advies op het gebied van reisinformatie?

Reisadvies.jpg

 

 Hallo!

 

Tegenwoordig zijn velen van ons erg afhankelijk van smartphones, vooral als je het bijvoorbeeld moet gebruiken om een plaats te vinden of om een Airbnb boeking accepteren. Soms kan het echter lastiger zijn dan verwacht om een specifiek huis of adres te vinden. Misschien is het adres eigenlijk op een iets andere locatie, of woon je in een afgelegen gebied met een slecht internet signaal.

 

Geef jij gedetailleerde instructies over de beste manier om jouw huis te bereiken?

 

Groet,

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

6 Antwoorden 6
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Quincy,

 

Jazeker, onze huishandleiding bevat allerlei informatie omtrent vervoer naar onze accommodatie en waar gasten zoal tegen aan kunnen lopen (betalen voor de tolwegen bijvoorbeeld).

 

Tevens stuur ik aanstaande gasten ook altijd nog een ‘last-minute’ bericht met de exacte adres gegevens en nog wat aanvullende tips (GPS Coördinaten bijvoorbeeld).

 

Je kunt namelijk maar 1x een eerste indruk achterlaten. En verdwalen op de heenreis is niet bepaald een goed begin van de hele ervaring.

 

Eigenlijk is het heel simpel: Er voor zorgen dat gasten het je nooit kwalijk kunnen nemen, dat je ze niet van voldoende informatie voorzien hebt.

Dat ze de aangereikte informatie niet tot zich genomen hebben, kunnen ze je dan achteraf nooit kwalijk nemen.

 

Met vriendelijke groeten,

Cor.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Cor3, Erg handig! Toen ik nog een host was stuurde ik mijn gasten ook een bericht met een routebeschrijving vanaf het vliegveld of treinstation. 

 

Gelukkig heb ik nog nooit gasten gehad die verdwaald zijn :-). 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Quincy 

 

Wij sluiten ons aan bij Cor en we doen ook zoveel mogelijk om onze (aankomende) gasten van zoveel mogelijk belangrijke info te voorzien.

 

Groeten,

Lia

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hebben jullie wel eens gasten gehad die verdwaald zijn @Wim-En-Lia0?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Quincy 

 

Nee zover wij weten hebben we geen gasten gehad die verdwaald zijn.

 

Groeten,

Lia

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Gelukkig maar @Wim-En-Lia0! 🙂 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf