Geen betaling ontvangen

Joia0
Level 1
Willemstad, Curaçao

Geen betaling ontvangen

Ik heb nog geen betaling ontvangen van mijn reservering van 19 november 2016 - 27 november 2016. Ook heb heb ik geen mail gehad van Airbnb die ik normaal gesproken krijg wanneer er een betaling is gedaan. Nergens kan ik dit bij airbnb aangeven. De betaling staat nog wel bij toekomstige transacties. 

7 Antwoorden 7
Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Staat er ook een datum bij bij de listing in toekomstige transacties?

Je kan altijd ff airbnb bellen om te informeren 020 5222 333

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Als de uitbetaling bij toekomstige transacties genoemd wordt, vermoed ik dat er ook ergens het woord "pending" staat. Dit betekent vaak dat de betaling ergens in het systeem van Airbnb "vast zit". Een telefoontje naar, zoals Jasperdina heeft aangegeven, volstaat dan.

Roelie1
Level 2
Groningen, Netherlands

Ook ik heb nog geen betaling ontvangen van 26 nov tot 28 nov en ook geen mail gekregen

Hans47
Level 1
Balen, Belgium

ik heb ook geen betaling ontvangen en kan nergens fatsoenlijk info krijgen. op de site staat dat het betaalt is via paypal maar ik heb niks binnen gekregen ook geen melding of mail,

erg slechte service kan nergens iemand te spreken krijgen. 

Test

Ton-En-Anna0
Level 2
Hoorn, Netherlands

Normaal worden de betalingen van Airbnb keurig na de incheckdag van de gast voldaan. Ook nu bij mij wordt er een betaling niet gedaan van afgelopen week. 2X gebeld, 2X gemaild. Nog geen respons. Iemand hier meer ervaringen mee?

Ook nog geen betaling ontvangen voor verhuur 15-18 dec, is mijn eerste ervaring met airbnb, op nr

0205222333, wordt niet opgenomen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf