Heb jij je manier van hosten tijdens COVID veranderd?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Heb jij je manier van hosten tijdens COVID veranderd?

Tips.jpg

Hallo,

 

Als je een fan bent van Instagram, dan zul je misschien geïnteresseerd zijn om te horen dat Airbnb hosts vraagt om tips te delen om elkaar te helpen de situatie omtrent COVID te doorstaan. Als je wilt deelnemen, post dan je top COVID hosting tips op Instagram met de hashtag #HowToHost en zorg ervoor dat je @Airbnb tagged. Enkele van de beste tips zullen worden vermeld in het Airbnb Informatiecentrum.

 

Als je geen Instagrammer bent, maak je dan geen zorgen, we dachten dat we vanaf hier in de community ook gewoon mee konden doen aan het gesprek, want ik denk dat we allemaal onze eigen verhalen en de beste tips hebben. COVID heeft ons hele leven dit jaar beïnvloed en blijft dat op allerlei manieren doen. Het zou geweldig zijn om je tips te horen over hoe je je hebt proberen aan te passen.

 

Hoe heb je de manier waarop je host bent geworden tijdens COVID veranderd?

 

Ik hoor graag van jullie!

 

Quincy

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

2 Antwoorden 2
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hai @Quincy 

 

Wij maakten altijd al heel goed en precies schoon en hebben vanaf vorig jaar in de studio antibacteriële handzeep en afwasmiddel. Alhoewel over het gebruik van deze middelen de meningen verdeeld zijn....

Wel hebben we al vanaf vorig jaar voor en na iedere boeking 1 dag er tussen zitten zodat we de studio eerst heel goed kunnen luchten voordat we er gaan schoonmaken en zo, dat geeft Wim en mij een wat  veiliger gevoel.

 

Succes allemaal!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Begrijpelijk! Ik vind het ook altijd wat fijner om wat meer tijd over te hebben om nog even goed schoon te maken @Wim-En-Lia0

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf