Het delen van onze culturele tradities door middel van een ontbijt

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Het delen van onze culturele tradities door middel van een ontbijt

Miloud'sBreakfast.png

 

 

Miloud.png

 

Dit bericht maakt deel uit van een evenement en het originele artikel is in de Engelstalige community gecreëerd door @Miloud0 en door Airbnb vertaald.

-------------------------------------------

 

Hallo iedereen,

 

Zoals veel verhuurders, kies ik ervoor om mijn advertentie met ontbijt aan te bieden. Ik maak dus een traditioneel ontbijt klaar voor mijn gasten. In eerste instantie had ik het idee om iets van onze cultuur te delen met mijn gasten, maar ik wist niet hoe ik een ontbijt moest maken! Het delen van mijn cultuur is altijd al een wens geweest en ik ben blij dat ik die met mijn gasten kan delen.

 

Het ontbijt is, zoals iedereen weet, de eerste maaltijd van de dag en het verschilt van plaats, tijd en cultuur. In Marokko hebben we onze eigen traditionele ontbijt dat heel anders is samengesteld dan dat van verschillende landen. Een Marokkaans ontbijt varieert een beetje volgens de steden en families. Ik wil je graag laten kennismaken met de samenstelling van mijn Marokkaanse ontbijt voor mijn gasten.

 

Thee en cofee als drinken.

 

Thuis gebakken brood: Rghayef of malwi, baghrir en harsha, olijven, gekookte eieren, kaas, boter, jam (en af en toe voeg ik rozijnen, dadels en droge vijgen toe).

 

Tijdens de eerste dagen van het hosten wist ik niet hoe ik een ontbijt moest klaarmaken, maar mijn zus leerde me dat gelukkig. Ik herinner me dat voor mijn eerste twee gasten, dingen werden gedaan zonder het voorafgaand te plannen. Ik stond op en begon het ontbijt voor te bereiden. Ik kwam in de problemen, omdat ik wel een ontbijt wilde maken, maar ik wist niet hoe. Dus toen mijn zus me in paniek zag, hielp ze me en maakte ze al het eten voor mijn eerste twee gasten klaar. Vanaf dat moment begon ik te leren. Vanaf de derde reservering heb ik het ontbijt voor mijn gasten zelf kunnen maken!

 

Dankzij de hulp van de hosts in het Communitycentrum heb ik het probleem van de tijd die nodig is om het ontbijt te bereiden opgelost. Het was mijn eerste deelname in de Community over dit onderwerp dat de titel 'Breakfast time' draagt.

 

Zoals je weet, heeft elke gast zijn eigen tijd als hij 's morgens wakker wil worden. Hoe vraag je dan netjes aan je gasten hoe laat ze willen ontbijten? Omdat u niet wilt dat uw gasten zich gestrest voelen. Ik heb hulp gevonden in een onderwerp uit Sarah977, Helen3 en Make340 waar ik erg dankbaar voor ben. De oplossing voor het probleem was om samen met mijn gasten te beslissen hoe laat ze willen ontbijten. Ik werd geadviseerd om dit 's avonds te vragen als ze thuis zijn.


In Marokko ontbijten we meestal in een speciale woonkamer, een kamer die de Marokkanen overdag vaak gebruiken als woonkamer en 's nachts als slaapkamer. Ik wil dat mijn gasten alles op de traditionele manier ervaren. De kamer is de meest traditionele kamer in mijn huis, omdat er veel traditionele schilderijen en meubels in staan. In de avond controleer ik met mijn gasten om welke tijd ze willen ontbijten.

 

Ik deel het ontbijt met mijn gasten, omdat ik vindt dat het delen van dingen erg belangrijk is in deze wereld.

Veel dank aan Airbnb voor het feit dat ik de kans heb gekregen om veel hosts en gasten te ontmoeten. Ik ben ook enorm dankbaar dat ik mijn huis en cultuur kan delen met mensen van over de hele wereld!

 

Vrolijk Kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar 2020!

 

Groetjes,

 

Miloud

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

5 Antwoorden 5
Miloud0
Level 10
Rabat, Morocco

Salute @Quincy

 

Thank you so much for this translation 

 

Thanks, 

Miloud

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

No worries @Miloud0! I would love to visit you sometime 🙂 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Miloud0
Level 10
Rabat, Morocco

Salute @Quincy

 

You are welcome at any time you want. 

 

Thanks, 

Miloud

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Miloud0 @Quincy 

 

WoW wat pak je dat goed aan Miloud, zo'n gastvrij verblijf is waar gasten blij van worden!

 

Groetjes, Lia

Miloud0
Level 10
Rabat, Morocco

salut, 

 

Thank you @Wim-En-Lia0 for the message 

 

Sorry for my late reply 

 

Thanks, 

Miloud

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf