Hoe 'boek een extra nacht' instellen

Chrisje0
Level 3
Antwerp, Belgium

Hoe 'boek een extra nacht' instellen

Hey,

 

Soms zie ik bij een advertentie 'boek een extra nacht voor ... EUR' en dat zou voor ons heel interessant zijn. 

 

Hoe kan ik dat instellen? 

 

Chrisje

3 Antwoorden 3
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Chrisje0,

 

Die melding wordt volgens mij automatisch gegenereerd op basis van je beschikbaarheid en de bijbehorende prijsinstellingen.

Bijvoorbeeld: Een mogelijke gast is aan het kijken naar een periode van 6 nachten. En voor de accommodatie is ook een weekkorting ingesteld.

Of als de ingestelde prijs voor de opvolgende nacht significant lager is.

Wellicht dat het gebruik van Slimme Tarieven hier ook een rol in speelt (maar dat heb ik zelf nog niet kunnen constateren).

 

Bij mijn weten bestaat er geen andere mogelijkheid om dit verder zelf in te stellen.

Als anderen goede suggesties aangaande dit onderwerp hebben. Dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

 

Succes.

Bertrand19
Level 3
Geraardsbergen, Belgium

als er nog een nachtje vrij is, aansluitend op de gereserveerde dagen, dan stel ik in een bericht voor dat ze een nacht extra kunnen boeken aan zeer interessante prijs, cash aan mezelf te betalen..

meteen wil ik ook iets meedelen ivm sterren. waarom dit sterrensysteem niet gewoon afschaffen en gewoon de geschreven recensies laten? want idd stertoekenning en wat gasten schrijven klopt soms van geen meter. 

Chrisje0
Level 3
Antwerp, Belgium

Dag Cor,

 

Bedankt voor jouw snelle reactie.

 

Jammer!

 

 

Chrisje

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf