Hoe zet ik een advertentie om naar een nieuw account?

Nancy81
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Hoe zet ik een advertentie om naar een nieuw account?

Hoe zet ik een advertentie over naar een ander account?

 

7 Antwoorden 7
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Volgens mij kan dat niet. Ik denk dat je eerst een nieuwe account moet aanmaken om vervolgens daar een nieuwe advertentie te maken. Ik ben wel nieuwsgierig waarom je je advertentie wil verplaatsen.

Sharon355
Level 1
Dirkshorn, Netherlands

Ik haak hier even in omdat ik werkelijk nergens het antwoord op mijn vraag kan vinden. 

 

Wij verhuren een vakantiewoning via Airbnb, deze staat te koop, de potentiele kopers willen ook gaan verhuren voor korte termijn (via Airbnb) en onze toekomstige boekingen wel overnemen. Het handigste zou zijn als ik mijn complete advertentie aan een ander account, die van onze potentiele kopers, zou kunnen overdragen. Een mede-verhuurder toevoegen kan een tijdelijke oplossing zijn, maar eigenlijk wil ik er per overdrachtsdatum volledig tussenuit.

 

Iemand een idee?

 

Groet,

 

Sharon

Omdat ik mijn mobiele telefoon kwijt en de reserveringen wil raadplegen. Alle accountgegevens zijn bekend....voor nieuw account ontbreekt foto van paspoort met mobiel. Of ook via Laptop?

Sharon355
Level 1
Dirkshorn, Netherlands

Ik haak hier even in omdat ik werkelijk nergens het antwoord op mijn vraag kan vinden. 

 

Wij verhuren een vakantiewoning via Airbnb, deze staat te koop, de potentiele kopers willen ook gaan verhuren voor korte termijn (via Airbnb) en onze toekomstige boekingen wel overnemen. Het handigste zou zijn als ik mijn complete advertentie aan een ander account, die van onze potentiele kopers, zou kunnen overdragen. Een mede-verhuurder toevoegen kan een tijdelijke oplossing zijn, maar eigenlijk wil ik er per overdrachtsdatum volledig tussenuit.

 

Iemand een idee?

 

Groet,

 

Sharon

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Sharon355 ,

Je Airbnb account is persoonlijk, bevat jou persoonlijke (geverifieerde) gegevens en is dus niet overdraagbaar. De koper zal zelf een account moeten aanmaken en dan een eigen advertentie plaatsen. 

De koper tot medeverhuurder benoemen is eigenlijk ook geen oplossing, want jij (verhuurder) bent tzt niet meer de eigenaar van de accommodatie. 

Airbnb kan reserveringen omzetten, maar dan doen ze alleen maar in geval van bijzondere omstandigheden. Verkoop valt daar volgens mij niet onder. Resteert annuleren van de boekingen, maar dat gaat je geld (en reputatie) kosten.

Met vriendelijke groeten,

Emiel

Sylvie553
Level 1
Ghent, Belgium

Hoe kan ik het adres van mijn airbnb veranderen?  Nu staat het adres mijn huis er op vermeld maar de ingang voor de Airbnb gasten is eigenlijk om de hoek. 

 

Goeie vraag. Ik krijg het ook niet voor elkaar. Voor een nieuw account hebben ze kennelijk een nieuwe foto van een identiteitsbewijs nodig.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf