Host je ook gasten met kinderen?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Host je ook gasten met kinderen?

Liv_0-1627488028089.pngHallo allemaal,

 

Ik ben me ervan bewust dat niet alle woningen geschikt en veilig zijn voor kinderen, zeker niet als er te veel trappen of scherpe meubels zijn.

 

Ik heb gesprekken gevolgd in verschillende community's van hosts die vinden dat hun accommodaties niet geschikt zijn voor kinderen, maar het zou ook interessant zijn om te horen wat jullie ervaringen zijn met het hosten van gezinnen met kinderen.

 

Steeds meer gasten zijn op zoek naar leuke plekjes om familiebijeenkomsten te houden en mooie jeugdherinneringen voor hun kinderen te creëren, waarvoor aangepaste accommodaties nodig zijn die zijn ingericht met de focus op veiligheid voor kinderen.

 

Daarom zou ik graag willen weten of jullie ook verhuren aan gasten met kinderen?

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

3 Antwoorden 3
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Quincy Ja wij hebben af en toe wel gasten met kinderen, de laatste tijd vooral Nederlanders die in het buitenland wonen en dan hier naartoe komen voor familiebezoek.

 

Voor de kindjes hebben we een ledikantje, logeerbed en kinderstoel, we zetten ook altijd een mand met boekjes en speelgoed klaar. Verder heb ik in de keuken wat kinderbestek, bordjes en bekers.

Bij het ontbijt heb ik voor de kindjes ook altijd iets extra's wat bij hun leeftijd past.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Wim-En-Lia0, dankjewel voor het delen van je bericht! Mooi dat je alles zo goed geregeld hebt. 

 

Vragen je gasten soms ook voor extra dingen? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Quincy 
In onze huizen in Curacao hebben we heel vaak kinderen. Daar is het resort ook op ingericht. Kinderzwembad en een rustig glooiend strand. Woningen op de begane grond met een hek rondom de porche. Supoer veilig.
In Wageningen voornamelijk volwassenen. Veelal gericht op de Universiteit maar ook mensen "tussen twee huizen"
In Bilthoven het laatste jaar veel meer dan voorgaande jaren. Daarom heb ik de glijbaan en de schommel weer gerepareerd.
Wel spannend is onze zwemvijver, die we pas hebben aangelegd toen onze dochter haar zwemdiploma had.
Daar wijs ik de mensen uitdrukkelijk op als ze kleine kinderen bij zich hebben

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf