Hotel of privé accommodatie - Hoe reis jij?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hotel of privé accommodatie - Hoe reis jij?

Quincy_0-1663863100009.png

 

Hallo iedereen! 😊

 

Zelfs Hosts moeten soms om andere redenen rusten of reizen. Accommodatie is meestal een van de belangrijkste dingen, tenzij je een dutje in het park niet erg vindt. 🏞

 

Afhankelijk van de plaats kun je te maken krijgen met een breed scala aan accommodaties en alles heeft zeker zijn voor- en nadelen. Met hotels weet je misschien meer over wat je precies kunt verwachten en eisen. Aan de andere kant is het nogal onpersoonlijk en leef je niet tussen de plaatselijke bevolking.

 

Wat is je favoriete accommodatie wanneer je zelf reist? Hotel of privéaccommodatie? Ben je van houding veranderd sinds je Host bent?

 

Ik hoor graag van jullie!

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

12 Antwoorden 12
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik kijk over het algemeen waar ik heen wil en waar ik dan de beste accommodatie voor mijn geld krijg. 

Als ik zelf bij Airbnb kijk schrik Ik wel vaak van alle bijkomende kosten zoals schoonmaken en de fee voor airbnb 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ik kijk meestal een beetje rond @Kirsten266. Ik boek eigenlijk van alles en nog wat zolang het een beetje betaalbaar blijft 😊

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Klarieke0 @Wim-En-Lia0 @Bob297 @Ronald114 (Alice), @Sineke0 @Emiel1@Sina25  hoe gaan jullie te werk? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Klarieke0
Level 7
Koekange, Netherlands

@Quincy ik kijk naar wat het beste padt op dat moment met onze tweejarige. Afgelopen zomer een stacaravan op Ameland, voor haar mooi genoeg 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Gaaf @Klarieke0! Ameland is erg mooi 😊

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

 🙂

Jaaa @Quincy! Natuurlijk boek ik zelf via Airbnb als ik ga reizen. Perfect moment voor een marktonderzoek om zelf te verbeteren of nieuwe ideetjes op te doen 🙂

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Zo kan dat ook! 😃 @Sina258 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Quincy 
Ik gebruik verschillende opties:
Allerlei websites die aanbod hebben bij onze vraag
reisbureaus als ik een rondreis wil maken
Woningruil
Onze eigen woningen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hi @Bob297, dankjewel voor het delen! 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Quincy Wij gingen al een paar jaar met de caravan en tussendoor boeken we af en toe bijvoorbeeld met ons gezin, of samen. Vorig jaar hebben we een camper gekocht waarmee we nu als echte pensionado's lange reizen maken, we zijn donderdag terug gekomen van een mooie reis naar Portugal, het was prachtig! Maar na 6.5 week is het ook weer heerlijk om thuis te zijn en bovendien staan voor de rest van het jaar al bijna helemaal volgeboekt, aanstaande vrijdag komen de 1e gasten weer.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

O, wat heerlijk zo'n lange vakantie @Wim-En-Lia0 🤩 Een camper maakt het ook erg flexibel om rond te reizen 🙂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf