Hotel of privé accommodatie - Hoe reis jij?

Online Community Manager in
London, United Kingdom
Online Community Manager
228 Keer bekeken

Quincy_0-1663863100009.png

Hallo iedereen! 😊

Zelfs Hosts moeten soms om andere redenen rusten of reizen. Accommodatie is meestal een van de belangrijkste dingen, tenzij je een dutje in het park niet erg vindt. 🏞

Afhankelijk van de plaats kun je te maken krijgen met een breed scala aan accommodaties en alles heeft zeker zijn voor- en nadelen. Met hotels weet je misschien meer over wat je precies kunt verwachten en eisen. Aan de andere kant is het nogal onpersoonlijk en leef je niet tussen de plaatselijke bevolking.

Wat is je favoriete accommodatie wanneer je zelf reist? Hotel of privéaccommodatie? Ben je van houding veranderd sinds je Host bent?

Ik hoor graag van jullie!

Quincy

Kun je niet vinden waar je naar op zoek bent? Klik hier om een gesprek te beginnen!

Can't find what you're looking for? Click here to start a conversation!
5 reacties

Re: Hotel of privé accommodatie - Hoe reis jij?

in
Heemskerk, Netherlands
Level 10

Ik kijk over het algemeen waar ik heen wil en waar ik dan de beste accommodatie voor mijn geld krijg. 

Als ik zelf bij Airbnb kijk schrik Ik wel vaak van alle bijkomende kosten zoals schoonmaken en de fee voor airbnb 

London, United Kingdom
Online Community Manager

Ik kijk meestal een beetje rond @Kirsten266. Ik boek eigenlijk van alles en nog wat zolang het een beetje betaalbaar blijft 😊

Kun je niet vinden waar je naar op zoek bent? Klik hier om een gesprek te beginnen!

London, United Kingdom
Online Community Manager

@Klarieke0 @Wim-En-Lia0 @Bob297 @Ronald114 (Alice), @Sineke0 @Emiel1@Sina25  hoe gaan jullie te werk? 

Level 1

🙂

Level 1

Jaaa @Quincy! Natuurlijk boek ik zelf via Airbnb als ik ga reizen. Perfect moment voor een marktonderzoek om zelf te verbeteren of nieuwe ideetjes op te doen 🙂

Begin een gesprek