Hulp bij verhuur

Tuhami0
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Hulp bij verhuur

Hallo Amsterdammers,

 

Het schijnt dat veel Airbnb-verhuurders veel moeite moeten doen om hun accommodatie zo goed mogelijk te verhuren.

Het is immers een taak waar je dagelijks mee bezig moet zijn en je moet er ook nog tegen kunnen.

Ik verhuur zelf nu al bijna 10 jaar en heb zo aardig wat ervaring opgedaan in het toerisme in Amsterdam. Daarnaast heb ik 25 jaar in het internationaal toerisme gewerkt dus ik ken het klapen van de zweep.

Ik wil je graag helpen met het verhuren van jouw accommodatie als je daar behoefte aan hebt.

Dit is wat ik voor je kan doen:

 

* Hulp krijgen bij het gereedmaken van je woning voor de gasten
* Je ruimte adverteren
* Berichten uitwisselen met gasten
* Reserveringen afhandelen
* Gasten persoonlijk begroeten
* Reageren op problemen
* Gasten beoordelen
* Kalender en prijzen bijwerken
* Bijvullen van essentiële benodigdheden
* Coördineren van schoonmaak en linnengoed
* Onderhoud coördineren
* Interactie met de Airbnb-klantenservice namens jou

 

Is dit wat voor je? Wil je er meer over weten?

Stuur me dan een berichtje!

 

 

Groet,

 

T.

2 Antwoorden 2
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Tuhami0,

 

Deze post is al wat ouder, maar bij deze toch nog even een antwoord. Zodat je er eventueel nog wat aan hebt.

 

Er is een verhuurder in Amsterdam (@Mirjam), met veel ervaring op het gebied van Airbnb in Amsterdam en zij organiseert ook regelmatig sessies in Amsterdam.
Wellicht is dit een aanknopingspunt voor je.

 

Zie de navolgende links:
https://community.withairbnb.com/t5/Al-het-Andere/Wat-zit-Waar-op-de-Website-van-Airbnb/m-p/519990#M...
https://community.withairbnb.com/t5/Al-het-Andere/Inloopborrel/m-p/579911#M94

 

Succes!

Helen682
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Ha T.

 

ik heb mijn huis opnieuw in de verhuur staan en ben daar serieus in en wil het graag goed aanpakken. Heb veel gelezen op de site en altijd goede recensies gehad. Maar door onhandigheid te lang wel als beschikbaar gestaan terwijl dat eigenlijk niet zo was. Ik heb wel altijd alle aanvragen persoonlijk beantwoord maar mijn advertentie is gedeactiveerd door teveel weigeren van aanvragen. Ik ga binnenkort op reis, heb mijn advertentie weer geactiveerd en zou graag mijn woning opnieuw onder de aandacht brengen.

maar ik merk dat mijn eerdere deactivatie een negatieve invloed heeft op mijn advertentie. Hoe kan ik dat het beste aanpakken, ik ben een serieuze zorgzame verhuurder met goede recensies?

vriendelijke groet

Helen Thie

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf