Ik heb in mijn listing aangegeven dat ik meer reken voor een tweede persoon, RBNB

Frans16
Level 1
Capelle aan den IJssel, Netherlands

Ik heb in mijn listing aangegeven dat ik meer reken voor een tweede persoon, RBNB

Ik heb aangegevn dat ik iets extra reken voor een tweede persoon. Nu heeft er tot twee maal een stel geboekt bij ons. RBNB lijkt de tweede persoon niet door te belasten. Ik heb beide boekingen geaccepteerd. Het lijkt mij niet erg gastvrij om nu aan te geven, "ik dacht dat je alleen zou komen, voor je partner willen we € 10 per nacht erbij". Voor de nabije toekomst wil ik dit zien te voorkomen, hoe kan ik dit doen? Bij voorbaat vriendelijk dank collega hosts, Frans & Ria

3 Antwoorden 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Frans16 ,

Je hebt in "Penthouse Little Hitland" niet (goed) aangegeven dat de 2e persoon extra betaald, het boekingsformulier geeft dezelfde prijs voor 1 of 2 personen.

Dus check je prijsinfo opniew. Er moet een prijs voor de 2e persoon worden ingesteld, en aangegeven worden dat het om de 1e persoon na de 1e gast gaat.

Uiteraard kun je zelf controleren of het goed is door een boeking te simuleren.

Overigens zit je nu op het engelstalige forum, er is ook een Nederlands:

https://community.withairbnb.com/t5/Community-Center-NL/ct-p/Community-Center-Dutch

Meestal verplaats men je bericht wel in de loop der tijd....

Met vriendelijke groeten, Emiel

Frans16
Level 1
Capelle aan den IJssel, Netherlands

Nogmaals bedankt Emiel, ik heb toch iets anders besloten. Ik heb de prijs iets verhoogd en standaard twee personen aangegeven. Als iemand in zijn eentje interesse heeft kan ik altijd nog een speciaal aanbod doen. Doorgaans verhuren wij deze ruimte voor langere periodes, airbnb is alleen voor de gaten. Ik vind € 30 per nacht voor een ruimte met een eigen badkamer wel wat weing, wat vindt jij? 

Frans16
Level 1
Capelle aan den IJssel, Netherlands

dank je @Emiel0. Ik ga het meteen aanpassen en uitproberen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf