Ik krijg geen sms meer bij reservering

Wietse-En-Nicole0
Level 1
Friesland, Netherlands

Ik krijg geen sms meer bij reservering

Opeens krijg ik al 5 dagen geen sms meer bij een reservering. Bij een annulering kreeg ik nog wel een sms. Ik heb alle instelling goed staan, heeft iemand een tip hoe ik dit kan wijzigen? Ook maakt air bnb geen melding meer dat er reservering binnen komt. Niet op m’n telefoon en ook niet op die van m’n partner... ( zelfde account) ik moet nu dus de mail goed ik de gaten houden.. ik wil graag weer dat alles werkt heeft iemand daar ook tip voor? Bedankt alvast 

13 Antwoorden 13
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Wietse-En-Nicole0 

 

Wij krijgen die ook niet meer op onze telefoons...?

Sina25
Level 7
Emst, Netherlands

Ik woon sowieso ergens waar ik geen mobiel bereik heb, dus sms'jes let ik niet zo op. Krijg ze alleen binnen als ik ergens naar toe ga.

 

Maar ik heb wel ervaring dat ik soms ook geen notificaties kreeg van nieuwe reserveringen. Geen email en geen pushbericht. Meestal werd het na een paar dagen weer (vanzelf) opgelost. Wel heel erg vervelend! (Ook omdat je reactietijd weer terug komt in de advertentie).

 

Werkt het inmiddels alweer?

Marianne283
Level 3
Sittard, Netherlands

 

 

@Wietse-En-Nicole, @Wim-En-Lia

 

ik kreeg bij reserveringen en aanvragen altijd  een sm en een melding via de airbnb app en een gewone email.
Ik had mijn airbnb etage een maand gesloten en sinds gisteren weer geopend. Tot mijn verbazing zag ik vanmorgen “toevallig” in mijn email dat er iemand had gereserveerd voor vanavond......

zonder sms, zonder airbnb app melding. Als ik niet mijn email had gecheckt zou deze gast aan een vaste deur kunnen komen te staan. 

Uiteraard heb ik ook eerst mijn instellingen nagekeken, maar die stonden (nog steeds) goed. 
Zeer vervelend ! Vanaf nu dus paar keer per dag mijn email checken. 

Is het bij jullie al opgelost????? 

marianne

Helaas niet, ik heb precies hetzelfde

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Wietse-En-Nicole0 @Annemieke12 

 

Nee helaas is het bij ons ook niet opgelost...

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Wietse-En-Nicole0 @Wim-En-Lia0 @Annemieke12 @Marianne283 @Sina25, is dit nog steeds het geval voor jullie?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Gisteren ineens weer een smsje bij een boeking

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dat is fijn om te horen @Annemieke12. Hopelijk blijft dat ook zo!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Dat hoop ik ook echt!

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Quincy hopelijk wij ook weer als er een nieuwe reservering is, even afwachten maar..

Marianne283
Level 3
Sittard, Netherlands

@Quincy , helaas.....

ik dacht dat het goed zat omdat ik een sms kreeg, dat betrof een berichtje van de gast die al gereserveerd had. Maar bij de volgende nieuwe reservering kreeg ik weer niks. Dus ik check nog steeds mijn airbnb website meermaals per dag. 

Hoe hebben jullie deze probleem opgelost. 

 

Ik krijg nog steeds geen SMS bericht van airbnb voor receververingen.

 

Of moet ik de e-mail en de push-meldingen uitschakelen.

 

Graag hoor ik het van jullie 

Wietse-En-Nicole0
Level 1
Friesland, Netherlands

Ik heb niet een oplossing... opeens deed hij het weer na paar weken. Ik heb in die tijd geregeld de app er opnieuw opgezet en m’n telefoon geüpdatet. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf