Is je accommodatie allergievrij?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Is je accommodatie allergievrij?

Career host.png

 

Hallo, iedereen,

 

In de wereld van vandaag heeft bijna iedereen een allergie. Toch zijn er veel gasten die bereid zijn om iets meer te betalen om een beetje meer rust te hebben. Niemand wilt immers ergens aankomen en vervolgens merken dat iets hun allergie zou kunnen opwekt!

 

Het kan ook een voordeel zijn voor de host: een allergievrije accommodatie kan je kansen op meer boekingen vergroten. Van allergievrij beddengoed tot het gebruik van milieuvriendelijke, geurvrije schoonmaakproducten, er zijn veel dingen die kunnen helpen om je accommodatie allergievrij te maken.

 

Is je accommodatie allergievrij? Heb je ervaring met ongewone verzoeken die gerelateerd zijn aan allergieën en hoe reageer je daar dan op? Is het iets waar je je zorgen over maakt?

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

5 Antwoorden 5
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Quincy 

 

Wij hebben niet speciale allergievrije lakens en hoezen en dergelijke, we wassen ze wel echt altijd als de gasten vertrekken. De dekbedden en kussens gaan ook regelmatig in de wasmachine, verder maken we heel goed schoon.

 

Groetjes, Lia

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Netjes! Hebben jullie ooit iemand gehad die allergisch voor wasmiddelen was? @Wim-En-Lia0 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Quincy 

 

Nee tot nog toe niet, weleens een echtpaar die niet van de geuren van wasverzachter hielden...en het gebruik daarvan niet milieuvriendelijk vonden. 

 

Wel hebben we een echtpaar gehad waarvan de man heel erg allergisch voor katten was maar toch naar onze studio kwamen. Onze kat en hond komen echt nooit in de studio maar ik was bang dat hij toch last zou krijgen omdat ze wel in ons huis wonen en dat heb ik ze ook eerlijk verteld. Juist om mijn eerlijkheid boekten ze toch een week bij ons! Ik heb verschillende keren aan hem gevraagd of hij geen last had van zijn allergie maar hij had gelukkig nergens last van.

 

Fijn weekend, Lia

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Gelukkig maar @Wim-En-Lia0! Erg grappig dat ze toch nog geboekt hebben 🙂 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Ja dat vonden wij ook 🙂

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf