Minimaal aantal dagen

Wim17
Level 1

Minimaal aantal dagen

Ik lees overal dat je het kan instellen

Nou ik dus niet

Via beschikbaarheidsinstellingen staat er dan

Nou daar zie ik die optie niet staan en kan ook niets bewerken

Ik wil in de zomer een minimaalaantal dagen van 7 of een meervoud daarvan en aankomst en vertrek op zaterdag

Niet in te stellen !

Wel bij Booking.com/Wimdu etc maar hier dus echt niet

 

Daan

 

4 Antwoorden 4
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Wim17

Ja, dat is uiteraard wel in te stellen, bij bewerken van advertentie kies je "beschikbaarheid" (in het  horizontale menu bovenaan), bij sectie "reisduur" stel je minimum + maximum aantal te boeken nachten in. Daaronder staat de sectie "In-en uitchecken", waar je evt. gewenste in- en uitcheckdagen kunt instellen.

Met vr.gr.,

Emiel

Dat is dus alleen voor inchecken voor uitchecken is er niets in te stellen

Wij wilen alleen inchecken en uitchecken op maandag en vrijdag, volgens mij is dat niet mogelijk. Heb ik dat fout?

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Alida24,

 

Wat jij nodig zou hebben, zijn de zogenaamde regelsets.

Deze zijn echter alleen beschikbaar voor multi-listing hosts en Superhosts, die gebruik kunnen maken van de Superhost voordelen (professionele hulpmiddelen).

Regelsets zijn namelijk alleen beschikbaar binnen de multi-kalender.

Met die regelsets is het namelijk wel mogelijk om 1 of meerdere vaste in- en uitcheckdagen aan te merken.

 

Met de generieke hulpmiddelen, kun je namelijk alleen extra regels toevoegen met 1 specifieke incheck dag.

Wat je bijvoorbeeld wel kunt doen, is het minimum en het maximum aantal dagen allebei op 7 zetten. Met 1 vaste incheck dag.

Uiteraard zorgt dit er dan wel voor, dat gasten die op zoek zijn naar een verblijf van iets anders dan 7 dagen. Je advertentie niet zullen vinden.

Maar als er vraag genoeg is, dan zal dit geen probleem hoeven te zijn.

 

Succes!

Jeff158
Level 10
Caernarfon, United Kingdom

@Wim17

Wir haben ein paar verschiedene Dashboards, also eine andere Art, es zu tun, ist unten.
Wenn sich diese Option nicht in Ihrem Dashboard befindet, aktualisieren Sie Ihren Bildschirm und es wird möglicherweise angezeigt.
Untitled4.jpg

 

Untitled3.jpg

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf