Onbekende annulering!

Jacqueline148
Level 2
Reeuwijk, Netherlands

Onbekende annulering!

Een reservering die morgen (28 mei) zou aanvangen, blijkt geannuleerd te zijn maar NIET door de gasten of mijzelf. Heb contact met de gasten gehad en die weten van niets en willen nog steeds graag komen. De gasten zijn nu in paniek omdat ook een 2e reservering op een ander adres ook geannuleerd bleek te zijn! 

Update: het blijkt dat Airbnb de reserveringen hebben geannuleerd omdat de aanvrager nog geen 18 jaar is! Maar zij vergeten de aanvrager en mij te berichten!

 

Ik en de gast hebben GEEN  enkel bericht gekregen van Airbnb dat deze reservering geannuleerd was. 

Ik raad iedereen aan om zijn/haar reserveringen na te kijken!

 

 

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Jacqueline148,

 

Een enigszins merkwaardige gang van zaken. Om een Airbnb account aan te kunnen maken. Moet je (volgens mij) tenminste 18 jaar oud zijn. En het is ook vreemd, dat ze te jonge personen dan wel eerst in staat stellen om toch een verblijf te boeken?

 

Wellicht dat er tijdelijk een hiaat in het systeem gezeten heeft, waardoor dit toch even mogelijk was.

Want normaliter krijgt iedereen altijd geheel automatisch per mail een afschrift van dit soort wijzigingen.

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf