Paypal uitbetaling

Lindy16
Level 1
Almere, Netherlands

Paypal uitbetaling

Weet iemand wat de bijkomende kosten zijn wanneer je als huurder een boeking via paypal laat uitbetalen ipv op de bankrekening? Er staat namelijk 'mogelijk bijkomende kosten' in het geval van Paypal maar er staat niet bij vermeld wat het bedrag aan extra kosten is. En kan ik dit bij PayPal of bij AirBNB navragen?

2 Antwoorden 2
Jacky5
Level 1
Zedelgem, Belgium

Navragen bij AIRBNB is zo goed als onmogelijk want je geraakt aan geen contactpersoon meer.  Of weet iemand dit beter.  Bij Paypal staan de kosten vermeld en zijn navraagbaar.

Bon, ik weet niet of ik goed zit ... gebruiksvriendelijk is het hier niet ... ik ben totaal nieuw bij airbnb, ik zou graag een kamer "huren" ... als ik naar betaling overga, paypal aanklik schakelt deze niet door naar mijn paypal account maar vraagt die om mijn bankkaart te koppelen. Ik bezit geen Visa/MasterCard/... omdat in België het nog niet mogelijk is om PayPal te koppelen met een bankkaart, dit vanwege de Koppel-verkoop wetgeving. Ik zelf heb geen recht aan een Visa/Mastercard/... dit door een Belgische wetgeving (medische redens). Of doe ik iets verkeerds?

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf