Primaire verhuurder wijzigen

Superhost-Neil0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Primaire verhuurder wijzigen

Ik wil graag weten hoe ik een nieuwe primaire huurder kan instellen. Ik ben op een aantal appartementen mede verhuurder maar de eigenaren willen me graag Primaire verhuurder maken.

 

 

2 Antwoorden 2
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Superhost-Neil0,

Bij mijn weten kan dat niet (behalve als de hoofverhuurders hun inlog-gegevens aan je overdragen, dus feitelijk hun account. Maar dat is formeel niet toegestaan door Airbnb).
Tevens zullen deze inlog-gegevens vaak gekoppeld zijn aan hun Google- of Facebook-account. En die zullen ze ook niet graag afstaan, lijkt me.

Rest feitelijk alleen het ‘sluiten’ van de bestaande advertenties, en die vervangen door nieuwe advertenties.
Maar dan begin je dus opnieuw met 0 beoordelingen.
De voormalige beoordelingen blijven wel bewaard onder het account van de (mede-)verhuurder.

De advertentie is gekoppeld aan het hoofd-account en kan ook niet overgezet worden naar een ander.

Dit is een wel meer gehoord ‘probleem’. In verband met bijvoorbeeld verkoop van een accommodatie.
Het zou natuurlijk mooi zijn, als je al die lovende recensies ‘mee’ zou kunnen verkopen (Stukje goodwill, zeg maar).

Succes!

Kayleigh6
Level 2
Lunteren, Netherlands

Wanneer ik als primaire verhuurder naar mijn verhuurders dashboard ga en ik klik op advertentie en daarna ga ik naar mede verhuurders dan kan ik zelf mijn mede verhuurder primair maken. Deze optie is er. Maar ik zou niet weten hoe dat is voor een mede verhuurder, die kan denk ik zichzelf niet primair maken maar je zou dit kunnen aangeven bij de primaire verhuurders.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf