Uitbetaling doo AIRbnb

Helen132
Level 1
Montauroux, France

Uitbetaling doo AIRbnb

OP 21 augustus kreeg ik huurders via AIRBnb. Het is nu 3 weken later en ondanks al mijn inspanningen via email etc. nog streeds  geen uitbetaling ontvangen. Wel werd mij heden via een voorgedrukt antwoord medegedeeld dat mijn case gesloten is, terwijl ik nog steeds geen cent gezien heb. Is er iemand die een tel. no heeft van Airbnb, mij is een nummer gegeven in Duisland , maar dat bestaat niet.

Kan het nog gekker?

3 Antwoorden 3
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Bij transactiegeschiedenis kun je ook je toekomstige betalingen terugvinden. Kijk eens welke melding je daar terugvindt bij de gasten op wiens betaling je zit te wachten. Ik heb recentelijk zelf iets dergelijks aan de hand gehad. Bij mij stond er toen "in afwachting". Ik heb gebeld met Airbnb (020 - 5 222 333) en ze hebben het toen ter plekke opgelost. Toen ik een moment later nog eens naar mijn toekomstige uitbetalingen keek, was die melding verdwenen en zag ik in de historie dat de betaling gedaan was.

Helen132
Level 1
Montauroux, France

Beste Bob,

Hartelijk dank voor je snelle reactie. Ik heb je raadgevingen opgevolg met het volgende resltaat: Er staan 2 berichten op 2 verschillende plaatsen. De meest toegankkelijke geeft geen enkele betaling aan, op de andere staat dat ik het geld nog moet krijgen. Wel verwarrend. Ik hehb Amsterdam - vanuit Frankrijk gebeld en men zegt mijn telefoonnummer, dat je moet invullen na de welkomst boodschap niet te kennen. Het blijft een nachtmerrie om aan je geld te komen.

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Op welke twee plekken zie je die berichten staan? En wat zegt het overzicht van toekomstige betalingen in je profiel?

 

Heb je het telefoonnummer ingetoetst of hebben ze ernaar gevraagd toen je belde? Heb je nog steeds hetzelfde nummer als bij je inschrijving?

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf