[Update] Nieuwe lay-out van het Communitycentrum homepagina

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[Update] Nieuwe lay-out van het Communitycentrum homepagina

Hallo allemaal,

 

We hopen dat je de recente updates aan het Communitycentrum systeem voor privé berichten en de verbeteringen van de Community profielpagina aangenaam vindt. We hebben nog meer nieuws, en misschien dat het jullie al opgevallen is! 

 

We weten dat het niet altijd makkelijk is om door de inhoud van het Communitycentrum te navigeren, zeker niet als het je eerste bezoek is. Om je hierbij te helpen hebben we enkele wijzigingen doorgevoerd aan de homepage van het Communitycentrum. 

 

Oud: 

 

Screenshot oude NL homepage.pngIMG_1068.PNG

 

Nieuw: 

 

Screenshot 2020-07-23 at 18.00.58.pngIMG_1071.PNG

 

 

 

Wat is er nieuw? (We nemen afscheid van de oude kleuren en verwelkomen de kleur roze!) 

 

  • De Discussieruimtes zijn nu zichtbaar vanaf de homepage.
  • De zoekbalk is duidelijker zichtbaar en volgt de pagina zodra je naar beneden scrolt op, zodat je het binnen bereik hebt.
  • Een extra feature box om ons in staat te stellen om geweldige door community gecreëerde inhoud te tonen!
  • Voor degenen onder ons die graag deelnemen aan meedere community's in verschillende talen, kunnen nu gemakkelijk toegang krijgen tot de andere community's via het taalsymbool.
  • Je notificatie-feed zal nu zichtbaar zijn op mobiel en tablet.

 

Screenshot 2020-07-23 at 16.08.49.png

 

Je treft je notificatie feed en inbox voor privé berichten aan onder de knop in de rechterhoek (en dit is hetzelfde op mobiele telefoons): 

 

Screenshot 2020-07-23 at 16.28.21.png

 

 

Dit is slechts de eerste van vele updates die we hopen te realiseren, we weten dat we meer kunnen doen om je ervaring te verbeteren. Als je nog meer ideeën of feedback hebt, laat het ons dan weten.

 

We hopen dat je dit nuttig vindt.

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Quincy 

 

Het is even wennen, wel erg veel info nu op het scherm.

Overigens zie ik dat de "reacties" op een bericht (nog) niet worden geteld (staat geen getal bij)

Helaas is de NL community (in vergelijking  met de engelstalige) niet bepaald levendig.

Sommige mensen denken dat het Airbnb zelf is waar ze mee communiceren.

Of ze stellen een vraag en reageren vervolgens nooit meer op antwoord(en). :>(

 

Daarvoor helpt een nieuwe layout waarschijnlijk ook niet.

 

Vr.gr.,

Emiel

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

 Hai @Emiel1 ,

 

Ik merk ook dat het best lastig is om uit te vogelen hoe het forum precies werkt. @Quincy misschien is het handig om een korte ‘how to’ toe te voegen aan de start pagina. Ik heb zeg maar nu pas door dat ik het @ tekentje kan gebruiken. En ben best wel beetje digivaardig …. Maar ach al het leren komt van zelf al struinend over het forum.

 

Groetjes Katja

Groetjes Katja

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf