Verblijfsduur aanpassen voor de zomerperiode

Sofie13
Level 1
Masbourg, Belgium

Verblijfsduur aanpassen voor de zomerperiode

Hello collega's,

 

Ik zou graag de verblijfsduur in bepaalde periodes willen aanpassen nl. de Kerst en zomerperiode.

Nu verhuur voor minimaal 3 nachten maar tijdens deze periodes zou ik graag enkel per week verhuren.

Weet iemand of dit mogelijk is? en zo ja, hoe ik dat moet doen.

 

Alvast bedankt en nog een prettige dag,

 

Sofie

5 Antwoorden 5
Jan-and-Gemma0
Level 1
Zutphen, Netherlands

Ik zou dat graag voor de maand juni willen doen, dus hoor het graag! Hg Gemma

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi,

Ja hoor dat kan.
Via de kalender -> beschikbaarheidsinstellingen -> reisduur
En dan kun je extra voorwaarden toevoegen.
Wel daarna altijd 2x de optie opslaan gebruiken!

Greet10
Level 1
Mol, Belgium

Beste Cor

 

Deze instelling heb ik gevonden. Weet jij hoe ik voor de dezelfde periode nog een andere extra voorwaarde kan invoeren? Ik wil namelijk voor de zomer mensen laten reserveren voor een weekend of een midweek. Dus gaf ik bij reisduur: minimaal 4 nachten, enkel inchecken op maandag. Wat niet lukt is om bijkomend in te voeren: minimaal 2 nachten, enkel inchecken op vrijdag. 

 

Met vriendelijke groet

Greet

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Greet10,

 

Ik snap wat je wilt bereiken, maar als je deze instellingen op deze manier tracht in te stellen. Dan werkt dat uiteraard niet. Want dat zijn tegenstrijdige instellingen. Vandaar dat het systeem dit niet toestaat.

 

Als je dit toch wilt bewerkstelligen, dan is eigenlijk alleen de optie die al door @Emiel1 aangedragen werd. Zijnde het kopiëren van je advertentie met daarin opgenomen je afwijkende reserveringsinstellingen. Ter beveiliging zou je dan ook nog de kalenders kunnen koppelen.

 

Succes!

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Voorzover ik weet kan dat niet. De ingestelde minimale verblijfsduur geldt voor alle boekingen.

Wel zijn er 2 andere mogelijke opties:

 

- vermeld in de advertentietekst dat je in "bepaalde periode" voorkeur hebt voor gasten met een "bepaalde" min. verblijfsduur

- maak 2e advertentie aan, met alleen die "bepaalde periodes' beschikbaar in de kalender, met bijbehorende minimale verblijfsduur (en blokkeer die periodes in de kalender van je 1e advertentie)

 

 

Met vriendelijk groeten,

 

Emiel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf