Verhuren in Corona tijd

Jolanda36
Level 3
Groningen, Netherlands

Verhuren in Corona tijd

Hallo Allemaal, @Quincy 

Ondanks dat wij schoonmaken volgens Airbnb regels en alles extra desinfecteren , ontvangen wij geen reserveringen aanvragen meer voor ons appartement.

Heeft iemand tips of ideën hoe je in deze rare Corona tijd toch kan verhuren?

 

6 Antwoorden 6
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Jolanda36 

Het zijn gewoon rustige tijden nu.

 

Ik zie dat je 2 advertenties hebt. De 1e is pas weer in maart in te boeken, dus het gaat alleen om de 2e ?

 

- Je kunt gebruiken maken van de promotie faciliteit (maar dan wel meer korting...) in de kalender.

- Je kunt buiten Airbnb om aan promotie doen, bijv.  op social media via de "share" optie bovenaan de advertentie (indien preview).

- Je kunt je Homepage  promoten (NB upload nog een cover foto)

 

Succes !

Jolanda36
Level 3
Groningen, Netherlands

Hallo @Emiel1,

Bedankt voor de tips, hier kunnen we zeker wat mee.

Het gaat inderdaad om 1 appartement want in de andere appartement zit nu mijn broer, hij had dringend woonruimte nodig.

Hopelijk gaat het goed met iedereen en kan iedereen binnenkort weer gasten ontvangen.

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Jolanda36 

Alleen Nederlanders kunnen nu binnen NL vakantie vieren.

Dat maakt de spoeling dunner.

Ook zullen mensen eerder voorzichtig thuisblijven.

We hebben 2 appartementen. We hebben onze maandkorting aanmerkelijk verhoogd.

Daardoor hebben we in 1 appartement een verhuring voor een maand en in het andere appartement een verhuring voor 3 maanden.

Wel een lagere opbrengst, maar langere tijd verhuurd.

Gasten moeten dan wel meer zelf doen: zelf wassen en schoonhouden
Je zou het kunnen combineren door het aan te bieden aan 2 personen. Ik zie in je advertentie dat je ook twee éénpersoonsbedden kunt neerzetten.

Dan tref je misschien mensen die wel tijdelijk een appartement willen delen maar niet bij elkaar in bed willen liggen.

We bieden ook op wat meer websites aan.

Jolanda36
Level 3
Groningen, Netherlands

@Bob297 
Bedankt voor de tips!!

Wij doen inderdaad ook een flinke korting voor lang verblijven maar tot nu toe 1persoon die graag een parkeerplaats voor de deur wil. Wij hebben in de advertentie staan dat in de binnenstad geen parkeren helaas mogelijk is.

Hoe kan je zien wat wij in de advertentie hebben staan want ik weet niet hoe ik jullie advertentie kan bekijken, om hopelijk ideeën  op te doen. We zijn sinds juni pas met Airbnb bezig en alle tips en ideeën zijn zeer welkom!

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Jolanda36 

Bij Parkeren staat op jouw advertentie:
Betaald parkeren buiten het terrein

Daar moet je wel even naar zoeken

Soms stellen gasten ook een vraag waarop ze het antwoord zelf hadden kunnen vinden.
Als de gasten niet continue de auto nodig hebben, kun je ze altijd verwijzen naar een gratis parkeerplaats buiten het centrum.
Daar parkeren onze dochters ook als ze de auto een keer meenemen.

 

Door op een profiel te klikken (op deze pagina bij een comment) en wat door te klikken kom je vanzelf op onze advertenties terecht. Zo kwam ik in elk geval op die van jou

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Jolanda36 @Emiel1 @Bob297 

 

Wij krijgen nu ook alleen maar af en toe Nederlandse gasten, hopelijk wordt het volgend jaar weer beter..

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf