Verhuur jij outdoor- of sportuitrusting?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Verhuur jij outdoor- of sportuitrusting?

Quincy_0-1659019058710.jpeg

 

Hallo allemaal,

 

Veel Hosts wonen op verschillende locaties, bijvoorbeeld, sommige Hosts wonen in de buurt van een strand, in de buurt van een meer, of misschien een meer stedelijke omgeving.

 

Ik heb gezien dat sommige Hosts in de Engelstalige community outdoor uitrusting aanbieden zoals fietsen, kano's en andere outdoor uitrusting. Sommige uitrustingen kunnen het verblijf van een gast potentieel leuker maken, als ze er gebruik van willen maken tijdens hun verblijf. 

 

Verhuur jij outdoor- of sportuitrusting, en hoe doe je dat?

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

7 Antwoorden 7
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik zit te denken om fietsen aan te schaffen maar ik heb er nu geen opbergplek voor

#workinprogress 😄

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Leuk! Normale fietsen of elektrische? 😃 @Kirsten266 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Nee gewoon huis tuin en keukenfietsen 😄

Niks elektrisch want dat kan alleen maar kapot en zelf heb ik ook alleen een simpele fiets.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dat is ook zo @Kirsten266! ik ben benieuwd om het eindresultaat te zien wanneer je alles af hebt 😃 🚲

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Marco3443
Level 1
Oosterhout, Netherlands

Ik verhuur 2 SUP board welke ik vanaf de Airbnb aanbied. Vlakbij is de Biesbosch waar je heerlijk van de natuur kunt genieten. Met een geplastificeerde kaart met een begin en eindpunt kun je 3 verschillende routes varen. 1, 2 en 3 uur. Verhuur van de SUP is €25,- per persoon. Geen borg… alleen slopen = kopen. 
krijg daar hele leuke reacties op. 

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

O ja. Ik verhuur dus niks maar gasten krijgen wel een gratis duinkaart van me. Het natuurreservaat direct achter ons huisje kunnen de gasten dan gratis in. 

 

Soms nemen ze de pasjes wel eens mee maar sturen hem dan weer netjes terug 

Christa248
Level 2
Boom, Belgium

We verhuren niets want op 2 minuten stappen van ons huis kan je fietsen huren. Gasten mogen gebruik maken van ons zwembad en jacuzzi. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf