Versier jij je huis voor de aankomende feestdagen?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Versier jij je huis voor de aankomende feestdagen?

festive season deco.jpg

 

Hallo allemaal,

 

De feestdagen staan voor de deur en het aftellen naar het einde van het jaar is begonnen. Hier in Londen zijn de feestelijke lichten aangezet en beginnen de mensen hun huizen te versieren.

 

Versier jij je woning voor de feestdagen? Heb je traditionele decoratie die je elk jaar gebruikt? Of misschien vind je het wel leuk om je tuin creatief in te richten met feestelijke versieringen?

 

Het zou erg leuk zijn om jullie feestelijke foto's te zien.

Groetjes,

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

4 Antwoorden 4
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Quincy 

 

Wij hebben een klein kerstboompje staan met Hollandsche versieringen (waren vorig jaar bij AH te koop).

Verder liggen er nu kerst servetten en placemats en tussen het ontbijt zet ik een keer een geschreven kerstkaart om ze te bedanken voor hun bezoek.

 

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dat zullen je gasten vast wel leuk vinden @Wim-En-Lia0 :-). 

 

Ik ben tijdens Kerst weer in Nederland dus ik heb op dit moment erg weinig versiering in mijn woning hangen!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Versieren jullie je huis ook tijdens andere feestdagen? 🙂 @Wim-En-Lia0 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Quincy 

 

Ja ik probeer wel met feestdagen wat neer te zetten wat erbij past zoals een speciaal kussen, plaid, bloemen, versiering, servetten en / of wat lekkers bij de koffie. Ik zorg wel altijd dat het past bij de inrichting en het geen bonte kermis gaat worden 😉 Met Koningsdag kregen onze gasten bijvoorbeeld oranje tompoucen en waren er oranje servetten en soesjes bij het ontbijt. Deze dingen pas ik per feestdag aan en per jaargetijde aan.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf