Wanneer ontvang reiziger recensie van verhuurder?

Robin181
Level 2
Fortaleza, Brazil

Wanneer ontvang reiziger recensie van verhuurder?

Klant lapt de regels mbt uitcheck tijd aan zijn laars. De uitcheck tijd was om 12:00 (staat op airbnb, in onze bevestigingsbrief in het getekende contract en we hebben die tijd ook afgesproken bij check in) Tevens de avond ervoor nog een herinnerings whatsapp gestuurd. Maar toen ik er om 12:00 was waren ze er er niet. Na ze uiteindelijk telefonisch gesproken te hebben zeiden ze dat ze in de avond pas weg wilde. Ik heb ze aangegeven dat het appartement verhuurd was vanaf 14:30 en dat wij het nog schoon moesten maken voor de niewe klanten. Uiteindelijk ging de klant pas om 15.30 uit het appartement. De werkster en de nieuwe klanten stonden al te wachten en waren boos. 

Ik wil nu graag een negatieve recensie over deze klant schrijven maar ik weet niet of de klant die gelijk te lezen krijgt of pas nadat zij hun recensie over ons hebben geschreven. Als zij die namelijk gelijk te lezen krijgen zullen ze ons wel een hele slechte recensie geven met maar 1 ster. Dus, moet ik maar liegen in de recensie over hun en zeggen dat alles goed was? Of de waarheid zeggen en daardoor zelf een slechte recensie ontvangen? Of krijgt de klant mijn recensie pas te zien nadat ze zelf een recensie hebben ingediend? 

 

Ik zie jullie antwoord heeeel graag tegemoet!

2 Antwoorden 2
Vassiliy0
Level 1
Belgium

Hi, het is de laatste: ze krijgen uw recensie te zien pas als zij zelf hebben geschreven. Veel succes. Don't worry be happy! 

Eric-and-Katinka0
Level 1
Maastricht, Netherlands

Inderdaad ziet je klant of gast pas wat je geschreven hebt over hun verblijf nadat beide een recencie hebben geschreven. Dus nooit voordat zij zelf ook een recensie schrijven. Persoonlijk vind ik dat een prima systeem en wil vooral benadrukken om altijd eerlijk te zijn in de ervaringen en waarheid.

Het kan ook nog zijn dat je klant/gast géén recensie schrijft en dan is het aan te bevelen dat je op de vraag: is er iets wat je met airbnb wil delen (Dit zal niet met je klant gedeeld worden), ook hier je negatieve ervaring met deze gasten deelt. 

 

 

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf