Wat doe je graag tijdens Kerst?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat doe je graag tijdens Kerst?

55745148-034a-44f7-bd0e-af0e15120a03.jpg

Hallo iedereen,

 

Kerst staat voor de deur en hoewel het dit jaar niet meer hetzelfde zal zijn, weet ik zeker dat we ons allemaal zullen inspannen om ondanks alles een leuke kerstsfeer in ons huis te creëren. De komende dagen zullen zeker een mooie en langverwachte rust voor ons zijn, en we zullen deze tijd met onze geliefden doorbrengen (zoveel als de situatie toelaat) en vullen met onze favoriete activiteiten.

 

Ik ben nieuwsgierig naar wat je favoriete dingen zijn om te doen tijdens Kerst? Ik heb deze tijd altijd doorgebracht met mijn familie, gewoon rusten, genieten van het lekkere eten (na het bereiden!), wandelingen maken, bordspelen spelen, en leuke films kijken.

 

Ik zou graag horen wat jullie het liefst doen tijdens de vakantie!

 

Quincy

 

**De meeste community managers zullen de komende dagen vrij hebben. Zelf ben ik de 29e aanwezig voor 1 dag en dan vervolgens weer vrij t/m 4 januari.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

3 Antwoorden 3
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Quincy 

 

Meestal vieren we kerst met de familie van beide kanten en doen we het kerstspel, altijd super gezellig! Dit jaar kan dat natuurlijk niet maar omdat mijn moeder eind november aan Corona is overleden hebben we ook geen behoefte aan zoveel drukte nu....we maken er wel mooie dagen van.

 

Gisterenmiddag kwamen onze dochter, zoon en schoondochter als verassing omdat Wim gisteren met pensioen is gegaan. We hebben geborreld, gekletst en we hebben gegourmet, was gezellig!

 

We zijn net terug van een wandeling met onze hond Noortje (we maken altijd 2x per dag een lange wandeling met haar) en gaan zo aan de koffie, vanmiddag komt mijn zus met partner en dochter en die blijven bij ons eten.

 

2e Kerstdag zijn we samen, ook heel fijn en in de middag komen er gasten voor 1 nacht.

 

3e Kerstdag gaan we naar onze zoon en zijn gezin, daar gaan we spelletjes doen en daarna gezellig met elkaar eten.

 

Allemaal hele mooie dagen gewenst en een gezond 2021!!

 

Groetjes van Wim & Lia

 

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Gecondoleerd @Wim-En-Lia0. Helaas is iemand in mijn familie ook overleden aan COVID. Ik hoop dat we snel van COVID af zijn! 

 

Fijn dat je in ieder geval nog met wat familieleden hebt kunnen afspreken! Het klinkt erg gezellig allemaal 😊. Ik heb het gewoon thuis met mijn vriendin gevierd 😄

 

Normaal gesproken vlieg ik naar NL om kerst te vieren met mijn familie, maar dit jaar helaas niet i.v.m. de vliegrestricties.

 

Happy New Year! 🎆

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hai @Quincy 

 

Dank je wel, ja het is zeker te hopen dat de COVID snel onder controle zal zijn vooral omdat er nu ook hier ingeënt wordt. Het is heel verdrietig dat er zoveel mensen aan zijn overleden...

 

Laten we er weer een mooi jaar van maken met elkaar,

Groetjes Lia en Wim 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf