Wat was je ervaring met het ontvangen van gasten tot nu toe?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat was je ervaring met het ontvangen van gasten tot nu toe?

on a visit.jpg

Hallo allemaal,

 

Sommigen van jullie hebben onderhand al wat gasten mogen verwelkomen. We hebben bovendien ook al enkele topics gehad over het onthaal, communicatie, en het updaten van je advertentie met informatie die belangrijk is voor je gasten.

 

Het zou heel fijn zijn als je je ervaringen en verhalen in het algemeen kunt delen en ons kunt vertellen hoe het was om weer gasten te kunnen verwelkomen. Degenen onder ons die dat nog niet hebben kunnen doen, zijn misschien ook wel geïnteresseerd om te horen hoe het gegaan is!

 

Heb je met je gasten kunnen praten? (op een veilige wijze). Hebben ze je verteld hoe het voor hen was om weer rond te reizen?

 

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

5 Antwoorden 5
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Mijn gasten regeren niet anders dan als voorheen. Ze zijn overwegend jong (tot 30 jaar) en met Corona zijn ze nauwelijks bezig ! Ik heb er nog niet 1 vraag over gehad. Soms wil men mij iets laten zien op hun mobiel en gaan dan (te) dicht bij me staan. Dan wil ik nog wel eens wijzen op de 1,5 meter maatregel. Maar verder "als vanouds".

 

Met vriendelijke groet,

Emiel

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Quincy @Emiel1 

 

Onze gasten reageren ook niet echt anders, heel af en toe krijg je een vraag of er veel veranderingen zijn ivm de Corona. We krijgen nu regelmatig fietsers die maar 1 nacht blijven en ook veel vaker mensen die hier in Vianen fietsen huren om hier een paar dagen de omgeving te verkennen.

 

Je hoort wel vaak dat mensen hun vakantie aangepast hebben, met eigen vervoer willen reizen en nu niet met een vliegtuig willen gaan.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Klopt, dit heb ik ook vernomen @Wim-En-Lia0! Sommigen proberen inderdaad met eigen vervoer te reizen! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Vandaag een reserveringsaanvraag geweigerd. Was vanuit de UK. Sinds vandaag zijn wij mbt tot Corona-virus "oranje"voor de UK (en andersom).. Een gast die hier 4 dagen wil verblijven en dan 14 dagen in quarantaine moet bij terugkeer, daar heb ik het niet zo op staan.

 

 

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Emiel1 

 

Ja dat is nu wel iets om rekening mee te houden!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf