Wat zijn jouw lokale tradities?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat zijn jouw lokale tradities?

foodfamily.png

 

Hallo iedereen,

 

In deze periode van het jaar vinden er veel vieringen plaats, sommigen om religieuze redenen en sommigen omdat het eindigt en een nieuw jaar begint. Het is tijd om ons te herenigen met geliefden en dat brengt een reeks tradities met zich mee die veel en zeer verschillend zijn, afhankelijk van waar we ons bevinden.

Het is bijvoorbeeld niet hetzelfde om deze feestdagen te vieren in Spanje, waar het winter is en de gerechten warm zijn, zoals in Los Canelones de San Esteban, dan in Argentinië, waar het zomer is, en koude gerechten zoals Vitel Toné worden gekookt.

 

Maar zoals ik al zei, er zijn veel tradities, die niet alleen gerelateerd zijn aan eten.

 

Wat zijn de lokale tradities waar jij van houdt? Heb je die met je gasten gedeeld? Welke zijn specifiek voor jouw regio? Is er een die bijzonder is?

 

We horen het graag.

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

3 Antwoorden 3
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Quincy 

 

Allereerst de aller beste wensen voor een mooi, gelukkig en gezond 2020!!

Wij hebben de feestdagen niet met onze gasten maar met familie gevierd maar onze gasten hebben wel met kerst broodjes in model van sterren en kerstboompjes en natuurlijk kerststol gegeven. In de studio staat een klein kerstboompje en er liggen kerstservetten. De gasten die er nu zijn kregen bij aankomst op oudjaarsdag een fles bubbels en oliebollen, en gisteren appelflappen.

 

Groeten,

Lia

 

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ook de beste wensen voor jullie beide @Wim-En-Lia0!

Leuk zeg! Je hebt je gasten erg goed verzorgd!

 

Ik was in Nederland om de feestdagen te vieren met mijn familie, maar ik ben nu weer terug in Londen. Ik heb een paar oliebollen en rookworsten gesmokkeld ;-). 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Quincy Haha, dan kan je nog even nagenieten van je bezoek aan Nederland!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf