Wat zijn volgens jou redelijke uitcheckinstructies?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat zijn volgens jou redelijke uitcheckinstructies?

Quincy_0-1666886913745.png

 

Hallo allemaal,

 

Vanaf het moment dat een reservering is gemaakt, is duidelijke communicatie de sleutel tot een soepel en aangenaam verblijf, zowel voor jou als voor je gasten. Uitcheckinstructies vormen hierop geen uitzondering.

 

Elke Host zal andere eisen hebben, gebaseerd op de woning, de aangeboden voorzieningen, hun gastroutine, huisregels, of ze al dan niet schoonmaakkosten in rekening brengen. U moet beslissen welke uitchecktijd, afsluitinstructies en hoeveel en wat er schoongemaakt moet worden van je gasten. Het kan een hele uitdaging zijn om het juiste evenwicht te vinden van genoeg voor jouw behoeften, maar niet overdreven, zodat de gasten aan het eind van hun verblijf ook gemakkelijk aan jouw wensen kunnen voldoen.

 

Wat zijn volgens jou redelijke uitcheckinstructies?

 

We horen graag wat jij je gasten vraagt om te doen bij het uitchecken, of je dat hebt moeten aanpassen in de loop van je hostingperiode, en eventuele tips die je hebt die handig kunnen zijn voor andere Hosts!

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

4 Antwoorden 4
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik laat ze alleen weten hoe ze de sleutels achter kunnen laten ( of er is iemand thuis of in de brievenbus). 


Iedereen laat alles netjes achter en soms halen ze zelf het beddengoed af of legen ze de prullenbak maar van mij hoeft het niet. 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Kirsten266, ik deed hetzelfde 🙂 Gelukkig werd alles altijd wel netjes achtergelaten. 

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Linda3242
Level 4
Spijk, Netherlands

Dag allen,

Bij mijn vakantiehuis stuur ik de gasten een paar dagen voor aankomst een welkomstbericht via AirBnB.

Bij dit bericht eindig ik met de vraag of ze bij vertrek (voor 10.00 uur op uitcheck-dag) de sleutel in het sleutelkastje willen doen. En of ze mij willen berichten dat ze vertrokken zijn. Bedden hoeven de gasten 

niet af te halen, zij hebben tenslotte vakantie. Dit is altijd naar goede tevredenheid gegaan. 

Met vriendelijke groet,

Linda

 

 

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Over het algemeen is het ook een slecht teken als de bedden zijn afgehaald. Meestal zit er dan een vlek in 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf