Welke "moderne" voorzieningen heb je beschikbaar?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welke "moderne" voorzieningen heb je beschikbaar?

Quincy_0-1662648615624.png

 

 

Hallo iedereen! 😊

 

De meeste gasten komen niet naar je toe om de hele dag in het huis of de flat te zitten. Maar mensen maken het zich 's avonds nog graag gemakkelijk of zoeken ontspanning na een lange wandeling.

 

Voor velen behoren een TV en een snel en betrouwbaar Wi-Fi tot de basisuitrusting, anderen vinden het overdonderend om het licht met een schakelaar aan te doen, of sommigen verlangen naar het uitschakelen van videospelletjes.

 

Welke moderne, waarschijnlijk voornamelijk elektronische, voorzieningen biedt je je gasten? Waren je gasten verrast om iets (niet) aan te treffen zoals een spelconsole of smart TV? Waren er zelfs bizarre verzoeken? 🤔

 

Ik hoor graag van jullie!

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

11 Antwoorden 11
Aymeric51
Level 1
Antwerp, Belgium

Smart TV and fast internet 🙂 i just dont like myself to arrive at an airbnb and figure out the internet access is a gsm router. Kids on their phone, youtube or tiktok need bandwidth 😉

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Those apps sure do need quite some bandwidth to run @Aymeric51 🙂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Lisette51
Level 3
Koksijde, Belgium

We hebben een Arcade Console van Neo Legend met 1000 (retro) spelletjes gekocht in Parijs, zowel jong als oud vinden dit erg tof. Staat ook nog eens erg mooi naast onze bar 😉

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dat is wel een erg gaaf ding @Lisette51! Ik ken iemand die ook nog zo'n console heeft staan! Verveelt nooit! 🤩 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Barbera0
Level 8
Elburg, Netherlands

Hallo @Quincy 

 

In de kamer die ik verhuur is wel snel en stabiel internet aanwezig, maar geen televisie; na een keer een verraste reactie hierover (mensen schreven in de recensie dat er geen tv aanwezig was, maar dat ze daar zelf sowieso geen behoefte aan hadden)  heb ik heel duidelijk in mijn omschrijving vermeld dat er GEEN tv is,  ik heb daar niemand meer over gehoord en ik heb ook niet het idee dat mensen dat heel vervelend vinden.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Barbera0! Ik bood zelf ook geen TV aan toen ik nog Host was (dit gaf ik ook aan). De meeste gasten die ik gehad heb hadden zelf een laptop of een tablet mee. Ik begreep dat ze meestal films etc. via Netflix en Disney+ bekijken, en het nieuws volgens ze via de app. 

 

Een snelle internetverbinding was voor mij dan ook een heel belangrijk onderdeel om goed voor elkaar te hebben 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Klarieke0
Level 7
Koekange, Netherlands

Ik heb goed en snel internet, gasten geven nog weleens aan dat het beter is dan thuis. Geen televisie, wel boeken en een jaargang Landleven en Seasons. We adverteren met 'opa's huisje' wat gelegen is op het platteland dus daar vonden we dit passend. En iedereen kijkt tegenwoordig toch alles online en daar is dat snelle internet voor😊

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dat is een erg mooi compliment! Tegenwoordig gaat alles eigenlijk wel online @Klarieke0 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Eerst hadden we geen tv, maar nu wel omdat die vraag toch regelmatig kwam. Met name bij week-verblijven snap ik ook dat het fijn is. 

Na 12 jaar hebben we toen zelf ook maar een tv aangeschaft want die hadden we ook niet. Voor beiden een Samsung the frame als mooi schilderij.  

 

En een waterkoker die op 40 graden kan voor babyvoedsel

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Zo'n Samsung Frame is ook echt een mooie TV. Ik stond zelf eigenlijk op het punt om eentje te kopen voor in de woonkamer @Kirsten266

 

Wat vinden je gasten ervan? 

 

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Mensen vinden het erg mooi. 

We hebben beide tv's aangeschaft met black friday, was voor de verandering écht een goede aanbieding. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf