Welke verrassende vragen stellen je gasten je?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welke verrassende vragen stellen je gasten je?

image43.jpeg

Hallo allemaal,

 

Van tijd tot tijd lees ik verhalen over verrassende verzoeken van gasten, zoals of het mogelijk is om een bijvoorbeeld een opblaasbare jacuzzi te installeren.

 

Hebben jullie misschien andere vragen van gasten gekregen die jullie verrasten? Deze verhalen zijn altijd wel erg interessant om te lezen.

 

Wat zijn de meest verrassende/bizarre verzoeken die je van gasten hebt ontvangen?

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

16 Antwoorden 16
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Klarieke0 @Quincy 

 

Ja het zo'n verschil de ene of de andere gast...de gasten die we op dit moment hebben zijn vriendelijk en netjes, dat merk je meteen. Onze vorige gasten stuurden net een berichtje dat het beter is om het aantal vierkante meters ook door te geven, ze vond onze studio te klein (de 1e keer dat we die klacht krijgen na 3.5 jaar) voor 3 personen. De 3e persoon was een kindje van 1.5 die gratis mee kon en waar ik wel iedere dag een kinder ontbijtje voor maakte. Bovendien hadden we gezegd dat ze koffers, wandelwagen en andere bagage gerust in de garage mochten zetten. Toen ze weggingen zei ze amper gedag (meneer zat al in de de auto met het kindje) en lieten een puinhoop in de studio achter, echt zo erg hadden we het nog nooit gehad... Jammer als het zo gaat, maar zulke gasten zijn bij ons niet meer welkom. 

Gerdje-Bierebeeck0
Level 2
Arona, Spain

In een van onze studio's hebben we 2x éénpersoonsbed staan. Of we die, voor hun verblijf, eens kunnen veranderen naar een 2 persoonsbed. Nee, helaas kan dat niet.

 

Of we de potten van een bekende TV kok kunnen neerzetten tijdens hun verblijf. Helaas niet.

 

Of er gekleurde lakens kunnen liggen in plaats van de witte.

 

Of we de slaapsofa kunnen weghalen en een gewone sofa in de plaats zetten.

 

Ze reserveren een gelijkvloers en bij aankomst willen ze een 1ste verdieping..

Ik kan nog uren doorgaan zo 🙂

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf