Wij zijn gedeactveerd en we weten niet waarom

Wij zijn gedeactveerd en we weten niet waarom

Wij zijn gedeactiveerd en we weten niet waarom, we proberen in contact te komen met airbnb maar die heeft ook nog geen antwoord gegeven ik vind de commicatie met Airbnb om een vraag beantwoord te krijgen te lang duren

4 Antwoorden 4
Kayleigh6
Level 2
Lunteren, Netherlands

Hoe weet je van de deactivatie? Heb je een mail ontvangen? Kan je nog inloggen op je account?

 

Het kan vanwege allerlei redenen zijn, ik weet niet wanneer jullie laatste keer verhuren was maar zijn de waarderingen gedaald of zijn jullie al een tijd niet actief geweest? Wat ook kan is dat de beschikbaarheid of kalender dicht stond al een tijd?

 

 

Als ik jullie was zou ik bellen naar airbnb. Is volgens mij wel in het engels, maar dan heb je het meeste kans op meteen reactie. Ik heb nu een aantal ondersteuningszaken openstaan via de berichten maar daarbij duurt antwoord toch wat langer!

 Hallo, dat denk ik want ik zie geen advertenties meer dus ik kan ook niks meer doen, wij waren vorige maand nog Superhost dus ik begrijp er niks van. 

 

hoe kom ik aan een telefoon nummer dat kan ik ook nergens vinden wel vreemd allemaal hoor

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Guthrie0 ,

Je hebt inderdaad geen actieve advertenties meer. Als ze gedeactiveerd zijn, dan zal er ook wel een reden voor gegeven zijn. Of Airbnb heeft ze gedactiveerd met reden "in het belang an Airbnb en haar gebruikers zijn de advertenties gedactiveerd...of zoiets". Dan is er meestal sprake van overtredingen of handelen in strijd met de voorwaarden, klachten, illegale verhuur etc..

Dan geeft Airbnb geen verdere mededelingen. Meestal word het account dan ook gedactiveerd, maar dat is bij jou niet het geval. Het tel. nr staat op de website, gewoon even goed kijken/klikken onder Airbnb Help: contact 

Bedankt, we zijn er al achter waarom we niet zichtbaar waren we waren namelijk gehakt daarom hebben ze hem offline gehaald.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf