Wijzigingsverzoek van 2 nachten naar 1 nacht

Bianca127
Level 2
Groningen, Netherlands

Wijzigingsverzoek van 2 nachten naar 1 nacht

Tot mijn verbazing kreeg ik vanmorgen een wijzigingsverzoek van 2 nachten naar 1 nacht van gasten die morgen aankomen, terwijl ik als minimumverblijf twee nachten heb aangegeven. Ik heb direct contact opgenomen met Airbnb om aan te geven dat dit volgens mij niet kan. Ik vind dit een buck in het systeem en ze vonden het een goede feedback en hopelijk gaan ze hier dan ook iets mee doen. Na wat heen en weer gemail heeft mijn gast wel begrip voor het feit dat ik de wijziging niet accepteer, maar je kunt hier wel een hoop gedoe door krijgen. En wat mij ook verbaast is dat dit een dag voor aankomst nog mogelijk is. Zoiets zou volgens mij gelijk moeten lopen met je annuleringsvoorwaarden.

Ik ben benieuwd of jullie hier ooit mee te maken hebben gehad of wat jullie hiervan vinden.

Groetjes,

Bianca

2 Antwoorden 2
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo Bianca,

 

Wij hebben hetzelfde gehad, eerst van 2 naar 1 nacht en daarna annuleerden ze zelfs, heel vervelend.

Ze zei dat het met hun vliegschema te maken had en om die reden mag je dus annuleren.

 

Groetjes,

Lia

Bianca127
Level 2
Groningen, Netherlands

Hallo Lia,

 

Dat is helemaal vervelend. Ik ga er maar vanuit dat het goed komt en hopelijk krijg ik hierdoor geen slechte recensie. 

Groetjes,

Bianca

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf