achtergebleven spullen ook na 5 afspraken niet opgehaald

Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

achtergebleven spullen ook na 5 afspraken niet opgehaald

Hallo allemaal,

 

Graag jullie advies.

Ik heb een lange termijn gaste gehad (3 maanden)
Toen ze vertrok kon/wilde ze niet al haar spullen meenemen (jas, kleding, boeken, en kleine toiletartikelen) Ze zou dit later op komen halen. Echter heeft ze hiervoor 5 afspraken gemaakt en is ze nooit gekomen. De laatste keer (gisteren) heeft ze zelf niet eens iets laten weten. Het is niet zo dat de afspraken op een bepaalde tijd gepland waren maar meer zo van in die week op een weekdag.

Ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee, en sta op het punt om een ultimatum te stellen. Dinsdag niet opgehaald dan gaat het de container in. Kan in dit maken of toch niet? en zo niet, wat dan?

4 Antwoorden 4
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Ik zou haar in jouw geval nog 1 kans geven en vooraf duidelijk communiceren dat als ze weer niet komt opdagen de boel linea recta de container ingaat. Hoeveel kansen moet je krijgen? Dus ja, ik ben het 100% eens met je voorstel.

Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Hey Bob,

Bedankt voor het meedenken 😉 
Ik heb wederom een afspraak gemaakt en vermeld dat dit de laatste keer is.

Ze heeft me nu beloofd dat ze dit weekend zal komen.

Ik ben benieuwd

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Ik ben heel erg benieuwd of ze is langs geweest om haar spullen op te halen :).

Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Oh wat lief dat je daar nog even aan denkt 😉

Ja ze is geweest. Ze heeft alleen weer een hoop laten liggen dat ze later die dag zou ophalen.
Maar ik kreeg s avonds een berichtje dat ze dat niet kwam halen en dat ik het weg mocht gooien.

Dat heb ik dus maar gedaan 😉

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf