advertentie komt niet naar boven

Laura616
Level 1
Amsterdam, Netherlands

advertentie komt niet naar boven

Onze advertentie komt niet naar voren als er op de data wordt gezocht dat het appartement beschikbaar is. We hebben ook geprobeerd te zoeken onder andere inloggegevens dan die van onszelf, en anoniem. Maar de advertentie is bij geen enkele optie te zien, hoewel de opgegeven data wel bij ons als beschikbaar in de agenda staan. Iemand hier ervaring mee?  Ik kan nergens een contact adres vinden van airbnb om dit recht te zetten. Iemand tips?

10 Antwoorden 10
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Als je als gast zoekt, staat standaard de optie voor direct reserveren aan. Wat gebeurt eer als je die uitzet tijden het zoeken?

Hai Laura,

 

Ja herkenbaar, vooral vrienden en familie uit Nederland hebben moeite onze advertentie te vinden of zien hem in het geheel niet.

We hebben alleen reacties en boekingen uit het buitenland.

 

Ben ook benieuwd naar werking van het "rating/filter-systeem" van airbnb voor prioritering advertenties.

Oudere airbnb-leden met veel en goede recensies komen eerder boven dan nieuwe met weinig,  is wat ik hoorde.

 

Groet, Ben

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem zie ik... terwijl de gasten direct kunnen reserveren.  Toevallig al de oplossing gevonden intussen?

Groetjes,

Caroline

Joyce51
Level 1
Hoofddorp, Netherlands

Hallo, wij hadden hetzelfde probleem. Echter, het bleek dat wij onze voorkeurinstellingen op 5 nachten hadden gezet. Dit kun je wijzigigen bij "kalender / rechts boven in beschikbaarheidsinstellingen"--> resereverings voorkeuren. Dan bij "reserveringsvenster" het gewenste aantal nachten aangeven. Nu komt onze accommodatie wel naar boven als we daarop zoeken alsof we willen reserveren. Hopelijk werkt het ook zo bij jullie. Veel suc6.

Hallo Joyce,

bedankt voor je tip.  Wij hebben het echter ingesteld op 2 nachten maar ook dan vind ik het niet...

Mariëtte1
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Je kunt airbnb bellen 020 5222 333

je krijgt wel iemand in VS aan de lijn, maar ze zijn erg behulpzaam

Yvonne164
Level 1
Rijnsburg, Netherlands

Wij zijn net vier weken bezig. Het valt inderdaad op dat het alleen buitenlandse gasten zijn die zich aanmelden. 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

U hebt volgens mij 2 advertenties aangemaakt voor dezelfde woonboot, nl een engels-talige en een nederlands-talige.

Dat is niet juist. Maak 1 advertentie aan, en binnen deze advertentie kiest u voor "taal toevoegen" voor elke taal die u wilt toevoegen, bijv. engels. Ook zullen dan alle reviews in de toekomst bij dezelfde advertentie verschijnen en het onderhoud is ook makkelijker, u hoeft maar 1 kalender bij te houden.

 

Succes en met vriendelijke groet,

Emiel

Anne435
Level 1
Haarlem, Netherlands

Wij hadden dit probleem ook...na lang zoeken ben ik erachter waardoor dit komt....bij de beschikbaarheidsinstellingen kun je blijkbaar een voorwaarde toevoegen dat gasten alleen op een bepaalde dag kunnen inchecken. Bij ons stond hij op zondag!!! de advertentie komt dus alleen naar boven als je van zondag tot een andere dag zocht.

Ik heb die optie nooit aangezet...wellicht dat dit je helpt.

grt

Hallo, 

 

Zeker zeer herkenbaar en het geraakt niet opgelost, Airbnb zou dit mogen verklaren wat de spelregels hiervoor zijn.

Volgens mij staat alles goed...

 

Kan er iemand mij verder helpen?

 

Hugo&Linda

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf