advertentie overdragen

Linda1150
Level 1
Bergen, Netherlands

advertentie overdragen

Hoi!

Ik heb 2 advertenties voor huisjes en wil er 1 graag overdragen aan een familielid maar niet als medeverhuurder maar zo dat zij de primaire verhuurder wordt en ik er helemaal vanaf ben... hoe doe ik dat? Heb al veel gelezen maar kom hier niet echt uit! Iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen zonder de bestaande reserveringen te verliezen van dit moment? Hartstikke bedankt alvast!

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Linda1150,

 

Advertenties en bijbehorende profielen zijn helaas niet overdraagbaar.

 

Je kunt wel het volgende overwegen:

  • Sta die andere persoon toe om je bestaande advertentie te kopiëren.
  • Neem contact op met Airbnb, waarin je de situatie uitlegt.
    En wellicht willen ze jullie helpen om de bestaande reserveringen over te zetten naar de nieuwe advertentie.
    Airbnb zal daartoe wel contact op moeten nemen met al je aanstaande huurders.
    Meestal zal Airbnb je wel willen helpen, want het is ook in hun voordeel.

Want anders dan riskeer je boetes, omdat je de bestaande reserveringen zult moeten annuleren.

 

Nog een andere optie is, dat jij in overleg met de andere persoon, de bestaande reserveringen ‘uit dient’. Licht daar wel de bijbehorende gasten over in! En vraag of ze hier mee akkoord gaan.

Want die aanstaande huurders hebben niet alleen voor de accommodatie gekozen, maar ook voor de bijbehorende verhuurder!

Je moet er dan wel voor zorgen dat je kalender geen nieuwe reserveringen meer toestaat.

Er zijn ook nog andere opties mogelijk. Maar dit zijn zoal een paar voorbeelden, over hoe je hier mee om kunt gaan.

 

Helaas zijn de bijbehorende recensies en dat soort zaken (Bijvoorbeeld: vindbaarheid van de advertentie) niet overdraagbaar.

Je kunt eventueel wel een link in de nieuwe advertentie opnemen, die verwijst naar jouw advertentie (als het goed is, zal Airbnb dit toestaan).

 

Succes ermee!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf