adverteren

Hilde11
Level 2
Ypres, Belgium

adverteren

Dag iedereen,

Ik heb mijn basisprijs aangepast van 60 euro nr 65 euro.
Wie  zoekt in ieper, komt dus uit op de pagina met alle mogelijke accomodaties  van Ieper, waaronder dus ook  mijn foto en de prijs en de titel van mijn advertentie : 68??
Als je op de advertentie klikt om die te ontdekken,  de grote foto('s),  de titel en de prijs ,dan staat de correcte basisprijs wel aangegeven  65
Dit is wel misleidend als iemand een kamer zoekt van max 65 euro, want bij het zoeken val ik daarboven.

Hoe komt het dat er nu 2 verschillende prijzen te zien zijn. Vroeger was dit niet het geval, wat je eerst zag bij het zoeken, en dus alle kamers in Ieper ziet en bij verder openklikken vd advertentie  werd beiden prijzen hetzelfde en correct aangegeven.
Ik heb dus eens rondgeneusd op zoek nr een kamer in Amsterdam, ook daar 2 verschillende prijzen.
Mijn toeristentaks moet ik jaarlijks betalen aan de stad Ieper. Ik reken die niet door aan mijn gasten, dus geen extra kosten  vr mijn gasten.
Ik hanteer slecht één enkele prijs, bij meerdere nachten, het hele jaar door zelfde prijs, geen kortingen, geen extra kosten.
Heeft iemand van jullie dit ook voor? Of is dat iets nieuws bij Airbnb?

Nog iemand met dit probleem, of al zoiets opgemerkt bij eigen advertentie?

grtjs hilde

1 Antwoord 1
Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Hoi Hilde,

 

Dat heeft iedereen 😉

Ze geven namelijk jouw basisprijs aan, en daar bovenop de airbnb kosten.
Het heeft ook voordelen hoor, want iemand die max 65 euro wil betalen, zou onaangenaam verrast zijn als bij het boeken blijkt dat er dus meer betaald moet worden door de bijkomende kosten van airbnb

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf