arrogantie airbnb

John961
Level 1
Saint-Julien-de-Lampon, France

arrogantie airbnb

Na een eerste minder goede recentie van gasten die totaal niet lekker in hun vel zaten ontvingen we een mail van airbnb , dat zij bij een herhaling van een slechte recentie maatregelen kunnen nemen, door ons tijdelijk op non actief te zetten.  Wat een arrogantie c.q brutaliteit. Is dit nu een incident, of hebben meer verhuurders hier mee te maken. 
 
 
37 Antwoorden 37
Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Dirk262 

Hi Dirk,

 

Als je de volgende in deze community @tikt gevolgd door de naam, dan krijgt de geadresseerde automatisch bericht.

Het document zit in je mail. Veel succes.

bob

 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Angelique109 

zit in je mail

Thomas2376
Level 2
Koksijde, Belgium

Dag Bob, fijn idee heb je.

Mag ik ook een mail? Bedankt!

 

**[E-mailadres en telefoonnummer verborgen om veiligheidsredenen - Communitycentrum Richtlijnen]  Houd er rekening mee dat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens openbaar te delen.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo allemaal @Thomas2376 @John961 @Bob297 @Dirk262 @Anne10636, graag wil ik jullie verzoeken om niet je email openbaar te delen. Dit forum kan door iedereen gezien worden, dus dat betekent ook door mensen met kwade intenties. 

 

Jullie kunnen elkaar een privébericht sturen (zie afbeelding). Als je dit niet ziet, @tag me hier zodat ik het voor je kan activeren. 

Screenshot 2021-09-10 at 13.56.17.png

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bart259
Level 2
Herk-de-Stad, Belgium

@Bob297 Helaas hier dezelfde ervaring (begonnen november 2021). Een vriendengroepje had geboekt, ze waren erg opgezet met het huisje alles was prima. Blijkt dat ze toch maar 4/5 gaven. Ze stonden alle 4 in het onderwijs, dus wellicht gaven ze uit principe geen 5/5. 

 

Dus hier ook erg benieuwd naar je documentje met uitleg over de sterren. Mag ik ook een berichtje van jou ontvangen? Ik denk dat je de info vindt via mijn profiel? Heel veel dank!! Bart

Huis van Hout - sustainable holiday experience in Limburg
Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Bart259 

Ik heb je een prive bericht gestuurd

Jordy-En-Liz0
Level 2
Limmen, The Netherlands

@Bob297, zou je dit document ook naar mij willen opsturen?

 

Alvast bedankt!

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

als je me in een prive bericht even je email adres stuurt, dan zal ik dat doen
@Jordy-En-Liz0 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf