L100 Level 2 Insight in prijzen + FIRST WIRED SMART LOCK IN THE WORLD Beste verhuurders, Voor een vak aan de UGent zouden wij mee... Beste verhuurders, Voor een vak aan de UGent zouden wij meer inzicht moeten krijgen welke kosten jullie hebben aan het verhu...
Jan641 Level 1 Ridderkerk, Netherlands Energiekosten Weet iemand hoe ik om moet gaan met de energiekosten? Er sta... Laatste reactie Weet iemand hoe ik om moet gaan met de energiekosten? Er staat ergens dat ik als verhuurder geen geld mag vragen aan de huurd... Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom Wat zijn volgens jou redelijke uitcheckinstructies? Hallo allemaal, Vanaf het moment dat een reservering is... Laatste reactie Hallo allemaal, Vanaf het moment dat een reservering is gemaakt, is duidelijke communicatie de sleutel tot een soepel en... Laatste reactie
Emiel1 Level 10 Leeuwarden, The Netherlands Toeristenbelasting Even een paar zaken mbt Toeristenbelasting op een rij. Toe... Laatste reactie Even een paar zaken mbt Toeristenbelasting op een rij. Toeristenbelasting wordt geheven door de Gemeente. Ook bepaald de Ge... Laatste reactie
Angela2872 Level 2 Katwijk aan Zee, Netherlands Invoeren belasting gegevens. Goedenavond Diverse malen is mij inmiddels gevraagd om de b... Laatste reactie Goedenavond Diverse malen is mij inmiddels gevraagd om de belasting gegevens toe te voegen via de airbnb app. Hoe staan jull... Laatste reactie
Piet0 Level 1 Knokke-Heist, Belgium schade door gasten Beste, Dit zijn de mooie woorden die beloofd worden wanneer ... Laatste reactie Beste, Dit zijn de mooie woorden die beloofd worden wanneer je je registreert als verhuurder op airbnb: Elke boeking. Elke ke... Laatste reactie