booking

Opgelost!
Anette14
Level 1
Venlo, Netherlands

booking

goededag

 

ik heb voor het eerst bij jullie geboekt . aanstaande weekend een week in Los Angeles aangezien er laatst een vriendin ( susan nysing) via mij computer een paar dagen maastricht heeft geboekt denk ik dat de bevestiging voor Los Angeles naar haar is mail is gegaan. mijn mailadres is anettehuiskamp@gmail.com

is het mogelijk om de gegevens van mijn vriendin susan te wissen en mijn gegevens in te voeren? ik weet niet hoe ik dat moet doen. Kunt u alsnog de bevestiging voor LA naar mij sturen?

 

hartelijke groet

anette huiskamp'

1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo Anette,

Dit is een forum, niet Airbnb zelf. En ik ben ook maar gewoon een medegebruiker van Airbnb.

Als je een boeking hebt gedaan onder account van je vriendin, dan zit je fout, want dat mag natuurlijk niet.

Evt. bel je Airbnb: 020-52 22 333

Hou er wel rekening mee dat je waarschijnlijk engelstalige medewerker aan de lijn krijgt.

Met vr.gr.,

Emiel

5 Antwoorden 5
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo Anette,

 

Eerst:

Dit is het engelstalige community forum, er is ook een nederlandstalig....

 

Als je een boeking doet, dan doe je dat uiteraard met eigen account. Aan dat account is je eigen emailadres gekoppeld. (Overigens is het niet erg handig om je emailadres hier in het forum te vermelden). Overigens staat alles ook gewoon in je eigen account, incl de boeking die je hebt gedaan.

Ik neem aan dat jij en je vriendin gewoon met jullie eigen account hebben geboekt ? Dan zijn in principe alle zaken gewoon gescheiden van elkaar.

Met vr.gr.,

Emiel

 

Anette14
Level 1
Venlo, Netherlands

Ik had niet door dat het een forum was want anders had ik dit niet daarin geschreven. Op jullie side kan ik nergens een link openen voor deze vragen. Mijn account opent alleen maar met de naam en inlogcode van mijn vriendin en dat kan ik niet veranderen

Anette14
Level 1
Venlo, Netherlands

Ik heb trouwens ook geen bevestiging per mail gekregen.

hartelijke groet

Anette

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo Anette,

Dit is een forum, niet Airbnb zelf. En ik ben ook maar gewoon een medegebruiker van Airbnb.

Als je een boeking hebt gedaan onder account van je vriendin, dan zit je fout, want dat mag natuurlijk niet.

Evt. bel je Airbnb: 020-52 22 333

Hou er wel rekening mee dat je waarschijnlijk engelstalige medewerker aan de lijn krijgt.

Met vr.gr.,

Emiel

Jaya4
Level 2
Galle, Sri Lanka

Dear Anette, Good morning to you. I am jaya. Live in sri lanka. I have a beautiful peacefull Two storce villa. I need a bookings .

My villa name is ray rest. If You need a more details you can review Booking .com Or air b&b sites.

My mail address are    jaymaxcomal@gmail.com  / rayrestgalle@gmail.com  / rayrestsrilanka@gmail.com.

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf