buurt beschrijving verdwenen uit advertentie

Piet4
Level 2
Groningen, The Netherlands

buurt beschrijving verdwenen uit advertentie

Sinds een aantal weken is de beschijving van de buurt verdwenen uit de advertentie. Het is dat gedeelte in de advertentie vlak boven het plattegrondje. Dus als ik een voorbeeld van mijn eigen advertentie wil zien, is dit gedeelte niet langer ingevuld en staat er alleen dat mijn plek zich in Groningen bevindt. Gek is dat als ik de advertentietekst wil bewerken, het onderdeel De Buurt wel tevoorschijn komt. De helpdesk stelt dat dit gedeelte van de advertentie niet onder verantwoordelijkheid van Airbnb valt en verwijst voor klachten hierover naar Google. Ik vind dit vreemd omdat de opstelling van de buurtbeschrijving gewoon door mijzelf binnen de ruimte van de advertentietekst is opgesteld. Herkent iemand dit of nog beter: hoe krijg ik de buurtbeschrijving weer op de site?

7 Antwoorden 7
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo Piet,

 

Ik kan je geruststellen: de buurtbeschrijving staat gewoon boven je plattegrond.

Als bewijs:  "De Meeuwen is een rustige nieuwbouwwijk met veel groen, gebouwd aan het einde van de vorige eeuw etc etc ....".

 

Probeer je eigen advertentie eens te bekijken op een andere computer, als je niet ingelogd bent.

 

NB

Google heeft inderdaad zelf ook buurtbeschrijvingen, maar dat is iets anders, ik denk dat de Helpdesk je niet goed begrepen heeft.

 

 

Met vriendelijke groet,

Emiel

Piet4
Level 2
Groningen, The Netherlands

Hallo Emiel,

 

Dank je wel voor je snelle reactie. Ik ben nog niet helemaal gerustgesteld. Ik probeerde vandaag vanaf mijn werk mijn eigen advertentie te bekijken (browser Mozilla Firefox) en daar kon ik de door jou geciteerde beschrijving niet vinden.

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo Piet,

 

Ik bekijk met Firefox de volgende weblink:

https://www.airbnb.com/rooms/15850276

 

En dan zie ik bijna onderaan de pagina het onderstaande  (printscreen):

 

Ik weet niet waarom jij het dat niet ziet, sorry.

Misschien kan iemand anders hier ook eens kijken.

 

Met vriendelijke groeten,

Emiel

Piet4
Level 2
Groningen, The Netherlands

Hallo Emiel,

 

Het merkwaardige is dat het sinds vandaag weer in orde is. Lijkt wel een boze droom maar het is een situatie die enige weken heeft aangehouden. Nogmaals bedankt voor je betrokkenheid!

 

Groet, Piet

Piet4
Level 2
Groningen, The Netherlands

Dit kreeg ik dus te zien:

 

IMG_1051.jpg

Piet4
Level 2
Groningen, The Netherlands

En na een week zonder problemen is de buurtbeschrijving wederom verdwenen. Ben ik echt de enige?

Piet4
Level 2
Groningen, The Netherlands

Als tijdelijke suggestie wordt o.a. geadviseerd om de buurtbeschrijving te kopiëren en te plakken in het gedeelte waarin je de ruimte beschrijft.

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf